Do grona najemców Focus Mall Bydgoszcz – centrum handlowego należącego do Atrium European Real Estate Management, już 15 października dołączy francuska marka Etam, oferująca szerokie portfolio bielizny dziennej, nocnej, odzieży sportowej, strojów kąpielowych, rajstop i akcesoriów.
Lokal marki Etam w bydgoskim Focus Mall zajmie 242 m kw., a jego otwarcie nastąpi dokładnie 15 października b.r. Zlokalizowany jest na parterze obiektu, w bezpośrednim sąsiedztwie salonu Mango i Vistula. Sieć Etam posiada obecnie 13 salonów w największych miastach Polski. Marka powstała niemal 100 lat temu. Jej misją jest dbanie o to, żeby każda kobieta czuła się piękna i wyjątkowa każdego dnia. Jest absolutną ikoną francuskiego bieliźniarstwa. W portfolio Etam oprócz bielizny dziennej, nocnej, ślubnej, znajdują się również stroje kąpielowe, rajstopy i legginsy oraz akcesoria. Wszystkie produkty projektowane są we Francji.
– Nowy salon Etam w Focus Mall to kolejny krok w realizacji naszej wysoko jakościowej strategii wzrostu poprzez selekcję wyłącznie najlepszych lokalizacji. To również kolejny salon w naszym nowym, odświeżonym koncepcie. Focus Mall to obiekt dobrze zarządzany, z właściwie zdywersyfikowanym, ciekawym miksem najemców i wysoką odwiedzalnością, co zdecydowało o naszej współpracy – komentuje Jarosław Prażmo, dyrektor generalny Etam Poland.
Marka Etam w znaczący sposób wzmocni tenant mix obiektu w sektorze bielizny, który współtworzą obecnie takie brandy jak: Change Lingerie, Esotiq, Gatta, Scarlett, Intimissimi, Oysho czy Triumph.
Tagi: