Sklep firmowy Henri Lloyd funkcjonuje w Warszawie już pod 13 lat. Przez ten czas znajdował się w warszawskim centrum handlowym zlokalizowanym przy Al. W. Witosa, jednak dyrekcja postanowiła zmienić jego lokalizację. Wybór padł właśnie na MODO.
-
Uważamy, że nasz salon idealnie wpisuje się w nowoczesne centrum handlowe MODO – podkreśla Anna Galczewska, dyrektor sprzedaży i marketingu Henri Lloyd Polska. -
16 tys. metrów luksusu na pewno przyciągnie wielu klientów, dla których w jednym miejscu zgromadzone zostały najbardziej wartościowe i ekskluzywne marki. Myślę, że przez zmianę lokalizacji naszego salonu nie stracimy klientów, a wręcz przeciwnie - zyskamy nowych.
W butiku Henri Lloyd w MODO znaleźć można jesienno-zimową kolekcję casual, która oprócz funkcjonalności i praktyczności emanuje klasyczną elegancją, połączoną z żeglarskimi akcentami. Część projektów skierowana jest także do osób uciekających od miejskiego zgiełku i szukających schronienia bliżej natury bez względu na pogodę. Na miłośników aktywnego wypoczynku czeka naszpikowana nowościami technicznymi odzież żeglarska i sportowa.
Tagi: