Do grona najemców centrum handlowego powstającego w Lublinie przy Al. Unii Lubelskiej dołączyły kolejne marki. Klienci obiektu będą mogli skorzystać z oferty firm odzieżowych z grupy premium: Guess i Waggon Paris. Salony będą dla klientów dostępne po otwarciu centrum, które planowane jest na I kwartał przyszłego roku.
Guess to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na świecie. Salon amerykańskiej sieci zajmie 160 mkw. powierzchni budowanego centrum. W ofercie sklepu dostępne będą kolekcje ubrań oraz obuwia dla kobiet i mężczyzn, a także akcesoria, biżuteria i zegarki.
Waggon Paris w powstający centrum to pierwszy na Lubelszczyźnie, a drugi w Polsce salon tej francuskiej marki. Kolekcje Waggon Paris charakteryzują się niestandardowymi kreacjami, nowoczesnymi kompozycjami oraz perfekcyjnym wykonaniem. Marka bazuje na tkaninach wysokiej jakości takich jak wełna, kaszmir, angora i jedwab. Salon Waggon Paris zajmie 60 mkw. powierzchni centrum.
Tagi: