Grupa Kapitałowa Solar Company SA, będąca właścicielem marki Solar, jednej z polskich firm działających na rynku marek modowych skierowanych do kobiet, osiągnęła w 2013 r. 148,122 mln zł przychodów ze sprzedaży. Grupa odnotowała wzrost wyników w porównaniu do 2012 r., w którym przychody ukształtowały się na poziomie 144,736 mln zł.
Z kolei przychody ze sprzedaży podmiotu dominującego Solar Company SA w 2013 r. wyniosły 119,6 mln zł. Oznacza to wynik wyższy niż w 2012 r., w którym spółka odnotowała 114,283 mln zł przychodów ze sprzedaży.
W minionym roku, w celu uproszczenia struktur rozpoczęto w ramach Grupy Kapitałowej procedurę połączenia spółek zależnych Solar Dystrybucja sp. z o.o. i Solar Franczyza sp. z o.o.. Proces zakończył się z początkiem stycznia 2014 roku.
Z końcem 2013 roku Solar posiadał 78 sklepów własnych. Łącznie z outletami, sklepami partnerskimi i franczyzowymi, zlokalizowanymi w Polsce i za granicą, na koniec ubiegłego roku sieć sprzedaży Solar opierała się na 244 placówkach. Ważnym elementem działalności marki był również sklep internetowy, w którym firma notuje stały wzrost sprzedaży.
Głównym obszarem działalności Grupy Solar jest projektowanie i sprzedaż odzieży damskiej oraz dodatków odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria – korale, bransoletki i inne) sprzedawanych pod marką Solar zarówno w sklepach własnych, jak i w sieci sklepów partnerskich i franczyzowych w kraju i za granicą.
Tagi: