O 8% do 45 mln zł zwiększyły się we wrześniu obroty Grupy Redan w porównaniu z tym samym miesiącem poprzedniego roku. Kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży osiągnęła zarówno dyskontowa sieć TXM textilmarket, jak i krajowa sieć modowa Top Secret.
-
We wrześniu w ramach poszczególnych segmentów powróciliśmy do kilkunastoprocentowych dynamik sprzedaży notowanych we wcześniejszych miesiącach. Poprawa obrotów została osiągnięta zarówno w części dyskontowej oraz krajowej sieci Top Secret - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
Grupa Redan we wrześniu 2015 r. osiągnęła łącznie 45 mln zł przychodów, czyli o 8% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwszych dziewięć miesięcy tego roku obroty wyniosły 383 mln zł i były wyższe o 10% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec września wyniosła 113,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w odniesieniu do września 2014 r.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket we wrześniu br. uzyskała 26 mln zł obrotów, czyli o 13% więcej niż w zeszłym roku. -
Mimo niekorzystnych we wrześniu warunków pogodowych związanych z wysokimi temperaturami, które nie sprzyjały zakupom odzieży jesiennej, w sieci TXM textilmarket konsekwentnie, tak jak w poprzednich miesiącach, zrealizowaliśmy wysoki przyrost sprzedaży – stwierdził Lech Przemieniecki, prezes zarządu TXM SA. Od stycznia do września br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 14% i wyniosły 217 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 334 sklepy własne o łącznej powierzchni 72,5 tys. m2 i była o 13% większa niż na koniec września 2014 r.
Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci modowej we wrześniu br. wyniosła 15 mln zł i była wyższa o 16% od uzyskanej we wrześniu 2014 r. -
W sklepach porównywalnych segmentu modowego, czyli działających ponad 12 miesięcy, we wrześniu zanotowaliśmy kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Uwzględniając jednak prowadzoną w tym okresie kampanię reklamową osiągnięte dynamiki są znacząco poniżej naszych oczekiwań – powiedział Bogusz Kruszyński. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 40% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan we wrześniu 2015 r. wyniosła 18 mln zł i była wyższa o 1% od osiągniętej we wrześniu 2014 r.
W ujęciu narastającym od początku roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 144 mln zł i była o 17% większa niż rok wcześniej. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 22 mln zł i zmniejszyły się o 37% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do września 2015 r. wyniosła 167 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec września 2015 r. miały łączną powierzchnię 34,9 tys. m kw., czyli o 12% więcej niż we wrześniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 6,4 tys. m kw., czyli o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,3 tys. m kw. i była o 4% wyższa niż we wrześniu 2014 r.
Tagi: