O 77%, do 9,3 mln zł, wzrosła sprzedaż detaliczna obuwia Gino Rossi w marcu 2014 roku w porównaniu do marca ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczna w odzieżowych salonach marki Simple CP wrosła w marcu o 2% i wyniosła 6,8 mln zł.
Sprzedaż całej Grupy Gino Rossi, wzrosła w marcu o 23% i wyniosła 20,5 mln zł. Narastająco po trzech miesiącach 2014 roku Grupa Gino Rossi zanotowała sprzedaż detaliczną i hurtową na poziomie 55,5 mln zł, o 16% wyższą w ujęciu rok do roku.
Szacunkowy poziom marż brutto na sprzedaży (łącznie detalicznej i hurtowej) w pierwszym kwartale tego roku wyniósł w Gino Rossi 39,9% natomiast w Simple 61,5% i były odpowiednio o 5,4 p.p i 8,2 p.p. wyższe od zanotowanych marż w pierwszym kwartale 2013 roku.
-
Po bardzo dobrych dwóch pierwszych miesiącach, sprzedaż w marcu bardzo pozytywnie zaskoczyła nas wynikami. Szczególnie w Gino Rossi mieliśmy bardzo dobry marzec, w którym o 77% wzrosła sprzedaż w ujęciu rok do roku. Dla przypomnienia, w lutym o 54% wzrosła sprzedaż detaliczna w salonach Gino Rossi. Początek roku jest dla nas bardzo dobry i liczymy na utrzymanie popytu konsumenckiego w kolejnych miesiącach. Wzrost sprzedaży i marży procentowej w pierwszym kwartale jest efektem znacznej poprawy w zarządzaniu kolekcją i trafieniem kolekcji zimowej i wiosennej w gusta naszych Klientek i Klientów. Podnieśliśmy również jakość obsługi w naszych salonach. Oprócz dynamicznego wzrostu sprzedaży, na podkreślenie zasługuje poziom marż wypracowanych w pierwszym kwartale. W Gino Rossi szacunkowa marża brutto na sprzedaży wzrosła o 5,4 punktów procentowych, w porównaniu do marż w pierwszym kwartale 2013 roku. W przypadku spółki Simple zaobserwowaliśmy bardzo dobre przyjęcie kolekcji wiosenno-letniej. W okresie porównywalnym rok do roku (od momentu wprowadzenia nowej kolekcji do sprzedaży do końca miesiąca marca) sprzedaż w salonach Simple wzrosła prawie 2-krotnie. Zwiększenie sprzedaży nowej kolekcji wprost przełożyło się na poziom generowanej marży, która w pierwszym kwartale zwiększyła się o 8,2 punktu procentowego i wyniosła 61,5% - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi.
Tagi: