Gino Rossi SA: Rekordowy wzrost sprzedaży detalicznej w marcu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-04-07 | 16:35
O 77%, do 9,3 mln zł, wzrosła sprzedaż detaliczna obuwia Gino Rossi w marcu 2014 roku w porównaniu do marca ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczna w odzieżowych salonach marki Simple CP wrosła w marcu o 2% i wyniosła 6,8 mln zł.
Sprzedaż całej Grupy Gino Rossi, wzrosła w marcu o 23% i wyniosła 20,5 mln zł. Narastająco po trzech miesiącach 2014 roku Grupa Gino Rossi zanotowała sprzedaż detaliczną i hurtową na poziomie 55,5 mln zł, o 16% wyższą w ujęciu rok do roku.
Szacunkowy poziom marż brutto na sprzedaży (łącznie detalicznej i hurtowej) w pierwszym kwartale tego roku wyniósł w Gino Rossi 39,9% natomiast w Simple 61,5% i były odpowiednio o 5,4 p.p i 8,2 p.p. wyższe od zanotowanych marż w pierwszym kwartale 2013 roku.
- Po bardzo dobrych dwóch pierwszych miesiącach, sprzedaż w marcu bardzo pozytywnie zaskoczyła nas wynikami. Szczególnie w Gino Rossi mieliśmy bardzo dobry marzec, w którym o 77% wzrosła sprzedaż w ujęciu rok do roku. Dla przypomnienia, w lutym o 54% wzrosła sprzedaż detaliczna w salonach Gino Rossi. Początek roku jest dla nas bardzo dobry i liczymy na utrzymanie popytu konsumenckiego w kolejnych miesiącach. Wzrost sprzedaży i marży procentowej w pierwszym kwartale jest efektem znacznej poprawy w zarządzaniu kolekcją i trafieniem kolekcji zimowej i wiosennej w gusta naszych Klientek i Klientów. Podnieśliśmy również jakość obsługi w naszych salonach. Oprócz dynamicznego wzrostu sprzedaży, na podkreślenie zasługuje poziom marż wypracowanych w pierwszym kwartale. W Gino Rossi szacunkowa marża brutto na sprzedaży wzrosła o 5,4 punktów procentowych, w porównaniu do marż w pierwszym kwartale 2013 roku. W przypadku spółki Simple zaobserwowaliśmy bardzo dobre przyjęcie kolekcji wiosenno-letniej. W okresie porównywalnym rok do roku (od momentu wprowadzenia nowej kolekcji do sprzedaży do końca miesiąca marca) sprzedaż w salonach Simple wzrosła prawie 2-krotnie. Zwiększenie sprzedaży nowej kolekcji wprost przełożyło się na poziom generowanej marży, która w pierwszym kwartale zwiększyła się o 8,2 punktu procentowego i wyniosła 61,5% - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Gino Rossi SA: Rekordowy wzrost sprzedaży detalicznej w marcu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.