–
Konsekwentnie prowadzimy politykę komercjalizacyjną polegającą na przyciąganiu cenionych przez bielszczan marek w różnych kategoriach – mówi Janusz Gajerski, prezes zarządu Galerii Sfera. –
W ten sposób pozostajemy ponadregionalnym liderem rynku centrów handlowych.
Lokal Coccodrillo w Sferze to debiut tego brandu na bielskim rynku. Otwarty 5 września salon zajmuje 85 m kw. Coccodrillo to znana rodzicom marka odzieży dla niemowląt i dzieci. W ofercie są ubranka na co dzień o charakterze sportowym i eleganckim. Firma przykłada najwyższą wagę do kwestii jakości i funkcjonalności. Obecnie sieć sprzedaży w Polsce liczy ponad 220 salonów, natomiast za granicą 135, między innymi w Austrii, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rumuni, krajach bałtyckich, a także w Arabii Saudyjskiej, Mongolii i Libii. Spółka od ubiegłego roku jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
–
Przy wyborze lokalizacji nowego salonu bierzemy pod uwagę przede wszystkim duże i średnie ośrodki – wyjaśnia Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL S.A., która jest właścicielem marki Coccodrillo. –
Dbamy również, by nasze salony znajdowały się przy ważnych dla lokalnego handlu ulicach bądź też w popularnych centrach handlowych. Galeria Sfera idealnie spełnia wszystkie nasze kryteria.
Z kolei sklep 4F o powierzchni 173 m kw., którego otwarcie zaplanowane jest na październik, doskonale uzupełni ofertę 14 innych lokali branży sportowej w Galerii Sfera. Marka 4F jest dedykowana fanom aktywnego wypoczynku i sportowym pasjonatom. W Polsce asortyment 4F dostępny jest w ponad 300 punktach sprzedaży, w tym około 150 to sklepy monobrandowe. Firma prowadzi również ekspansję międzynarodową, ostatnio na rynku łotewskim. W salonie 4F w Galerii Sfera znajdzie się odzież oraz akcesoria do najpopularniejszych sportów, takich jak: narciarstwo, snowboard, fitness, bieganie oraz jazda na rowerze. 4F od lat wspiera sportowe talenty i towarzyszy im w kolejnych sportowych wyzwaniach. Marka współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonowym oraz z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, a od 2014 roku także z Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego. Ambasadorami marki są m.in.: Łukasz Kubot – tenisista, Monika Hojnisz – biathlonistka, Paula Gorycka – kolarka MTB, a także Konrad Niedźwiedzki – panczenista, Marek Kolbowicz – wioślarz oraz Maciej Kot – skoczek narciarski. Marka odpowiadała również za oficjalne stroje polskich sportowców na XXI Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver w 2010 roku, XXX Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i XXII Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Soczi w 2014 r. Polscy zawodnicy wystąpią również w strojach marki podczas kolejnych letnich i zimowych Igrzysk (w Rio de Janeiro w 2016 roku i w Pyeongchang w 2018 r.)
–
Cieszymy się, że do ponad 150 już istniejących w Polsce salonów naszej marki dołącza lokal w Galerii Sfera – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F. –
Jest to dla nas szczególnie ważne ze względu na naszą ofertę i położenie tego obiektu w sercu jednego z największych w Polsce regionów turystycznych.
Lokal Lanĉerto działa w Galerii Sfera od 5 września. Lokal o powierzchni 91 metrów kwadratowych powstał w oparciu o najnowszy koncept wizualny marki, w którym dominuje drewno i metal oraz wystrój w niebieskiej oraz pomarańczowej kolorystyce. Lanĉerto to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Dysponuje ogólnopolską siecią salonów sprzedaży w największych miastach Polski. Obecnie spółka zarządza ponad 30 salonami własnymi. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie garniturowe i chino oraz skórzane buty wizytowe, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski.
–
Jestem przekonany, że otwarcie salonu Lancerto w Galerii Sfera zaowocuje zwiększeniem grona naszych klientów, a także lepszą rozpoznawalnością marki w całym regionie dzięki ogromnej sile oddziaływania tego obiektu – wyjaśnia Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto S.A. –
Nasza marka jest sprzedawana wyłącznie we własnych salonach firmowych, tak jest również w Galerii Sfera. Ten model dystrybucji umożliwi nam bezpośredni dostęp do bielskich konsumentów, dzięki czemu będziemy mogli im zaproponować różne scenariusze zamawiania, odbioru czy zwrotów. Wszystko według indywidualnych potrzeb i wygody klientów.