Nie tylko najemca globalny
Galeria Jurajska to centrum handlowe otwarte nie tylko na znane światowe sieci i marki, ale także także na pomysły lokalnych biznesmenów. Już dziś blisko 5 proc. oferty Jurajskiej stanowią salony lub marki stworzone przez niewielkich przedsiębiorców z tutejszego rynku.
We wrześniu grono to poszerzyło się o odzieżowy multibrand. W nowym salonie o powierzchni 52 m kw., można znaleźć 3 polskie marki odzieżowe tworzące dla kobiet: Cotton Club, De Facto i Grey Wolf. Marki te debiutują w Częstochowie.
Grey Wolf to polski brand, skierowany do kobiet aktywnych, które łączą w swojej garderobie elegancję i wygodę. W ofercie marki można znaleźć m.in. bluzki, sukienki, spódnice, spodnie, torby i dodatki. Cotton Club to również polska marka, w ofercie której są m.in. sukienki, żakiety, spódnice, topy a kurtki i płaszcze. W sklepie dostępna jest także marka De Facto. Oferuje ona kobietom m.in. sukienki, spódnice, kurtki oraz płaszcze.
-
Multibrand Cotton Club/De Facto poszerza znacznie ofertę ulubionych polskich marek, jaka jest dostępna jest w Galerii Jurajskiej, rozwija także naszą ofertę skierowaną do kobiet, zwłaszcza tych ceniących sobie eleganckie ubrania - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Coraz więcej lokalnych najemców
Nie bez znaczenia jest także fakt, że za nowym salonem stoi przedsiębiorca z lokalnego rynku. Galeria Jurajska od lat 6 lat wspiera firmy, chcące prowadzić swój biznes pod jej dachem. Już dziś obecne są tam sklepy tworzone wyłącznie z myślą o obecności w Jurajskiej, a także salony franczyzowe otwierane przez lokalne firmy.
-
Grono najemców z lokalnego rynku systematycznie rośnie w Galerii Jurajskiej. Przedsiębiorców kusi przede wszystkim dostęp do zamożniejszego klienta, który odwiedza to miejsce z myślą o konkretnych zakupach. Kluczowa jest także rosnąca popularność centrum i liczba odwiedzających - przekonuje Katarzyna Korpak.
Wśród lokalnych projektów, obecne są w Galerii Jurajskiej, są m.in. salony Ooh La La, Koko Moda, Selini, Trinity oraz Matik, a także sklepy sieci franczyzowych prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców – m.in. Quicksilver, Itaka, DanHen, Pandora.
Tagi: