Galeria Jurajska z lokalnym najemcą i 3 polskimi markami

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-02 | 15:29
W Galerii Jurajskiej otwarto multibrand, w którym dostępne są ubrania 3 popularnych polskich marek. Sklep stworzył lokalny przedsiębiorca.
Nie tylko najemca globalny
Galeria Jurajska to centrum handlowe otwarte nie tylko na znane światowe sieci i marki, ale także także na pomysły lokalnych biznesmenów. Już dziś blisko 5 proc. oferty Jurajskiej stanowią salony lub marki stworzone przez niewielkich przedsiębiorców z tutejszego rynku.  
We wrześniu grono to poszerzyło się o odzieżowy multibrand. W nowym salonie o powierzchni 52 m kw., można znaleźć 3 polskie marki odzieżowe tworzące dla kobiet: Cotton Club, De Facto i Grey Wolf. Marki te debiutują w Częstochowie.
Grey Wolf to polski brand, skierowany do kobiet aktywnych, które łączą w swojej garderobie elegancję i wygodę. W ofercie marki można znaleźć m.in. bluzki, sukienki, spódnice, spodnie, torby i dodatki. Cotton Club to również polska marka, w ofercie której są m.in. sukienki, żakiety, spódnice, topy a kurtki i płaszcze. W sklepie dostępna jest także marka De Facto. Oferuje ona kobietom m.in. sukienki, spódnice, kurtki oraz płaszcze.
- Multibrand Cotton Club/De Facto poszerza znacznie ofertę ulubionych polskich marek, jaka jest dostępna jest w Galerii Jurajskiej, rozwija także naszą ofertę skierowaną do kobiet, zwłaszcza tych ceniących sobie eleganckie ubrania - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Coraz więcej lokalnych najemców
Nie bez znaczenia jest także fakt, że za nowym salonem stoi przedsiębiorca z lokalnego rynku. Galeria Jurajska od lat 6 lat wspiera firmy, chcące prowadzić swój biznes pod  jej dachem. Już dziś obecne są tam sklepy tworzone wyłącznie z myślą o obecności w Jurajskiej, a także salony franczyzowe otwierane przez lokalne firmy.
- Grono najemców z lokalnego rynku systematycznie rośnie w Galerii Jurajskiej. Przedsiębiorców kusi przede wszystkim dostęp do zamożniejszego klienta, który odwiedza to miejsce z myślą o konkretnych zakupach. Kluczowa jest także rosnąca popularność centrum i liczba odwiedzających - przekonuje Katarzyna Korpak.
Wśród lokalnych projektów, obecne są w Galerii Jurajskiej, są m.in. salony  Ooh La La, Koko Moda, Selini, Trinity oraz Matik, a także sklepy sieci franczyzowych prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców – m.in. Quicksilver, Itaka, DanHen, Pandora.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-01-23 do 2016-01-23

Galeria Jurajska z lokalnym najemcą i 3 polskimi markami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.