Galeria Jurajska prognozuje najlepszy rok od otwarcia

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-19 | 14:55
Galeria Jurajska prognozuje najlepszy rok od otwarcia. Największe centrum handlowe w Częstochowie notuje od stycznia systematyczne wzrosty obrotów i odwiedzin.
- Wszystko wskazuje na to, że będzie to najlepszy rok dla galerii od czasu jej otwarcia 6 lat temu - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Coraz więcej klientów
W Galerii Jurajskiej rośnie frekwencja. Tylko od stycznia do września 2015 roku zanotowano tam wzrost odwiedzin o ponad 4 proc., w porównaniu z analogicznym okresem przed rokiem. Do tej pory galerię odwiedziło ponad 4,5 miliona osób i wszystko wskazuje na to, że pod koniec grudnia Galeria Jurajska po raz kolejny przekroczy próg 6 milionów klientów - prognozują przedstawiciele centrum.
Największy skok frekwencyjny Jurajska zanotowała we wrześniu. Odwiedziło ją wtedy aż o 10 proc. więcej klientów, niż takim samym miesiącu przed rokiem. Rekord pobito także w sierpniu. Wtedy galerię odwiedziło ponad 540 tys. osób.  - Taki trend obserwujemy od połowy 2014 roku. Jego efektem było przekroczenie w zeszłym roku progu 6 milionów odwiedzających rocznie. Tegoroczne prognozy pokazują, że i ten rok zakończymy z podobnym, jeśli nie zdecydowanie lepszym wynikiem - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Zmiany w ofercie dobrze przyjęte
Wpływ na to miała przede wszystkim modernizacja oferty Galerii Jurajskiej. W 2014 roku centrum wzbogaciło się o ważnych najemców sieciowych (m.in. 4F, Monnari) oraz jednego najemcę wielkopowierzchniowego - JYSK. Także od początku 2015 roku Jurajska notuje co miesiąc nowe otwarcia. Od stycznia grono najemców zdążyło powiększyć się już o 11 marek, 3 sklepy przeszły remodeling, jeden najemca (Gino Rossi) podwoił swoją powierzchnię handlową.
Do oferty Jurajskiej dołączyły: Yes, Kolporter, Greenpoint, New Balance, Reporter Young, Tescoma, English Home, X-Kom, Concept Store Shoes&Bags i De Facto/Cotton Club. W galerii pojawiły się także pierwszy nowy koncept - pop-up store Cook&More marki Dajar. Do końca 2015 roku planuje się jeszcze przynajmniej 3 nowe otwarcia.
- Magnesem przyciągającym klientów stała się systematycznie poszerzana oferta Galerii Jurajskiej. Nie bez znaczenia jest także efekt nowości, jaki zapewnia każde nowe otwarcie. Katalizatorem okazała się także nowa strategia marketingowa, dopasowana do lokalnego rynku, skupiająca się na akcjach prosprzedażowych i atrakcjach, które angażują klientów, a także pozycjonująca nas jako centrum mody- mówi Katarzyna Korpak.
Mocny plus dla obrotów
Rosnąca systematycznie frekwencja przekłada się także na inne wyniki. Od stycznia do września Galeria Jurajska zanotowała aż 5 proc. wzrost obrotów w porównaniu z analogicznym okresem w 2014 roku. W przeciwieństwie do ogólnego trendu na rynku, najlepszymi miesiącami dla Jurajskiej były maj, czerwiec, lipiec oraz sierpień. Zdaniem Katarzyny Korpak, podobnie jak w przypadku frekwencji, tak i tu kluczowi okazali się najemcy.
– Zaprosiliśmy do Częstochowy marki, których brakowało na tutejszym rynku, a w których nasi klienci robią chętnie zakupy. Staliśmy się tym samym o wiele bardziej konkurencyjni, zatrzymując spore grono klientów przed zakupami np. w Katowicach lub Łodzi. Wpływ na to miała także modyfikacja pozycjonowania galerii, pójście w kierunku bogatszej oferty wyposażenia domowego oraz fashion - mówi.
Stabilne wzrosty
Wyniki jakie notuje Galeria Jurajska stoją w opozycji do globalnych trendów. Według Footfall Index większość galerii handlowych w Polsce notuje dziś duże wahania liczby odwiedzających. - Galeria Jurajska notuje bardzo ustabilizowany trend zwyżkowy, utrzymujący się od ponad roku, co jest ewenementem na rynku. Jest to efektem wzrostu lojalności naszych klientów i mocniejszej pozycji na rynku - przekonuje Katarzyna Korpak.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-02-12 do 2016-02-12

Galeria Jurajska prognozuje najlepszy rok od otwarcia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.