Freshpoint, istniejąca od 2006 roku sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca kanapki prosto z pieca, przygotowuje się do rebrandingu. Pierwszym krokiem zapowiadanych zmian będzie otwarcie w centrum handlowym w Warszawie przy ul. Górczewskiej lokalu pod nazwą Wrap&Eat by Freshpoint, które zaplanowano do końca br.
Wrap&Eat by Freshpoint w warszawskiej galerii handlowej będzie pierwszym punktem gastronomicznym sieci Freshpoint, działającym pod inną nazwą niż pozostałe restauracje firmy. Do końca 2015 r. logo pozostałych funkcjonujących już na rynku lokali nie ulegnie zmianie. Rebranding będzie kontynuowany dopiero od roku 2016, kiedy to 5 restauracji Freshpoint zyska nową nazwę i od tej pory będzie występować pod logo Wrap&Eat by Freshpoint.
Sekretem dobrego smaku Freshpoint są najlepsze składniki serwowane w wysokiej jakości chrupiącym pieczywie, soczystej tortilli lub pysznej sałatce. Wszystko przygotowane według unikalnych receptur lub na życzenie klienta. Oferta obejmuje również potrawy dla osób na diecie bezglutenowej.
Tagi: