Do grona najemców Focus Mall dołączyły dwie nowe marki – Caterina, oferująca elegancką odzież damską oraz Sneakers by Distance – producent i dystrybutor wysokiej jakości obuwia. Dodatkowo, swój salon relokowała i powiększyła sieć sportowa adidas.
Marka Caterina istnieje na polskim rynku od prawie 25 lat i proponuje wysokiej jakości odzież dla wymagających Pań, szukających ponadczasowej klasyki i elegancji, a także nowoczesnych form i rozwiązań. Produkty z kolekcji Cateriny charakteryzują się wysokiej klasy włoskimi materiałami, doskonałym stylem oraz perfekcyjnymi wykończeniami. Lokal sieci w Focus Mall Bydgoszcz jest jedynym salonem tej marki w mieście, zajmującym powierzchnię ok. 70 m kw. Zlokalizowany jest na parterze obiektu, w bezpośrednim sąsiedztwie salonu jubilerskiego sieci Apart.
–
Postrzegamy Focus Mall jako wiarygodnego, dobrego partnera biznesowego. Wiemy, że jest to obiekt dobrze zarządzany, z ciekawą, zdywersyfikowaną ofertą, i co najważniejsze – licznie odwiedzany przez bydgoszczanki. Wierzymy, że asortyment naszej marki będzie idealnym dopełnieniem oferty obiektu. Ze swojej strony możemy zagwarantować prestiżowe kolekcje i unikalne wzory. Na potrzeby klientek, poszukujących mody z wyższej półki, oraz ceniących sobie polskie marki, odpowiemy zarówno jakością, jak również profesjonalną obsługą – mówi Jakub Jóźwicki, PR & Communications manager marki Caterina.
W Focus Mall Bydgoszcz pojawił się również salon sieci Distance, oferujący kultowe obuwie takich marek jak: Nike, adidas, Reebok, New Balance, Asics, Jordan Brand lub PUMA. Sneakers by Distance zajął lokal o powierzchni 125 m kw., który mieści się na piętrze galerii, w sąsiedztwie sklepów Wojas i PUMA.
– Nasza sieć prowadzi dynamiczną ekspansję na terenie całego kraju. Coraz większe zainteresowanie produktami oferowanymi przez sklepy Sneakers by Distance, spowodowane jest rosnącą wśród rodaków potrzebą wyróżnienia się z szarego tłumu. Do butów podchodzimy z pasją. Dla nas są ikonami stylu, a nawet dziełami sztuki. Takie podejście jest niezmiernie istotne, jeżeli marka chce zachować swoją autentyczność i wiarygodność w branży, która cały czas się rozwija. Widzimy, że nasze sklepy cieszą się stale wyższą odwiedzalnością, co przekłada się także na wyniki sprzedaży i otwarcia kolejnych lokalizacji pod naszym szyldem – mówi Michał Machowicz,sales & social media manager, z firmy Distance.
Segment odzieży sportowej w obiekcie wzmocniła także sieć Adidas, która relokowała i powiększyła swój salon niemal dwukrotnie – do 210 m kw. Lokal Sneakers by Distance został otwarty 20 października, a sklepy marek adidas oraz Caterina – w środę 21 października.
Focus Mall Bydgoszcz od ponad 7 lat jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez bydgoszczan centrów handlowych. Jego popularność wśród klientów przekłada się też na wysokie zainteresowanie sieci handlowych wynajmem ostatnich już wolnych lokali. Aktualny poziom komercjalizacji obiektu sięga 98 proc.
Tagi: