Femestage, nowa marka Evy Minge, zdobywa uznanie polskich klientek. Aktualnie funkcjonuje już 10 salonów najnowszego konceptu znanej polskiej projektantki, a w planach do końca 2015 r. jest podwojenie ich liczby.
Odzież sygnowana nazwiskiem projektanta niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Każdemu z otwarć salonu towarzyszy i będzie towarzyszyć event z udziałem Evy Minge. -
Obecność projektantki gwarantuje duże zainteresowanie, a tym samym dużą odwiedzalność salonu. Wiele naszych klientek interesuje się modą i chce podążać za aktualnymi, światowymi trendami. W salonach Femestage mają taką możliwość, korzystając z oferty zgodnej z tym co dzieje się na wybiegach. W ramach kolekcji funkcjonują 3 linie odzieżowe: Daily, Office oraz Party. W zależności od okazji, każda z naszych klientek może znaleźć coś dla siebie - mówi Agata Werner, Sales Network Director Femestage Eva Minge.
Po tegorocznym debiucie marki Femestage na polskim rynku, sieć sprzedaży liczy już 10 salonów, a kolejnych 10 ma zostać otwartych do końca 2015 r. Butiki pojawią się w największych miastach, takich jak Warszawa, Wrocław czy Gdynia.
-
Rok 2016 to dalsze otwarcia w interesujących nas lokalizacjach, ale też skupienie uwagi na tym, aby prezentowana przez nas kolekcja była połączeniem najwyższej jakości materiałów z unikalnym stylem projektantki. Doskonały produkt i satysfakcja klienta to dla nas cele na kolejny rok - zapowiada Agata Werner.
Femestage to nowa propozycja modowa dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge, znanej i cenionej na całym świecie projektantki mody. Kolekcje tworzone przez artystkę zyskały uznanie na całym świecie i są prezentowane w światowych stolicach mody, takich jak: Nowy Jork, Rzym, Mediolan, Moskwa czy Paryż, obok najsłynniejszych domów mody, m.in. Chanel, Dior czy Giorgio Armani. Premiera marki Femestage odbyła się podczas Fashion Week Poland w Łodzi 17 kwietnia 2015 r.
Tagi: