Femestage podwoi liczbę salonów do końca roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-20 | 10:05
Femestage, nowa marka Evy Minge, zdobywa uznanie polskich klientek. Aktualnie funkcjonuje już 10 salonów najnowszego konceptu znanej polskiej projektantki, a w planach do końca 2015 r. jest podwojenie ich liczby.
Odzież sygnowana nazwiskiem projektanta niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Każdemu z otwarć salonu towarzyszy i będzie towarzyszyć event z udziałem Evy Minge. - Obecność projektantki gwarantuje duże zainteresowanie, a tym samym dużą odwiedzalność salonu. Wiele naszych klientek interesuje się modą i chce podążać za aktualnymi, światowymi trendami. W salonach Femestage mają taką możliwość, korzystając z oferty zgodnej z tym co dzieje się na wybiegach. W ramach kolekcji funkcjonują 3 linie odzieżowe: Daily, Office oraz Party. W zależności od okazji, każda z naszych klientek może znaleźć coś dla siebie - mówi Agata Werner, Sales Network Director Femestage Eva Minge.
Po tegorocznym debiucie marki Femestage na polskim rynku, sieć sprzedaży liczy już 10 salonów, a kolejnych 10 ma zostać otwartych do końca 2015 r. Butiki pojawią się w największych miastach, takich jak Warszawa, Wrocław czy Gdynia.
- Rok 2016 to dalsze otwarcia w interesujących nas lokalizacjach, ale też skupienie uwagi na tym, aby prezentowana przez nas kolekcja była połączeniem najwyższej jakości materiałów z unikalnym stylem projektantki. Doskonały produkt i satysfakcja klienta to dla nas cele na kolejny rok - zapowiada Agata Werner.
Femestage to nowa propozycja modowa dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge, znanej i cenionej na całym świecie projektantki mody. Kolekcje tworzone przez artystkę zyskały uznanie na całym świecie i są prezentowane w światowych stolicach mody, takich jak: Nowy Jork, Rzym, Mediolan, Moskwa czy Paryż, obok najsłynniejszych domów mody, m.in. Chanel, Dior czy Giorgio Armani. Premiera marki Femestage odbyła się podczas Fashion Week Poland w Łodzi 17 kwietnia 2015 r.
Tagi:
Oceń artykuł:

Femestage podwoi liczbę salonów do końca roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.