Trzy tygodnie po otwarciu salonu w warszawskiej galerii handlowej, ikona francuskiej bielizny Etam, wchodzi na wrocławski rynek. Dokładnie 17 września swoje podwoje otworzył nowy salon w galerii zlokalizowanej przy ul. Legnickiej we Wrocławiu. To już 13. sklep i 8 polskie miasto, w którym Polki mogą kupić piękną bieliznę Etam.
Etam bardzo dynamicznie rozpoczęło drugą połowę 2015 roku. Najpierw nowy salon w znakomitej lokalizacji na terenie Warszawy, który cały czas notuje doskonałe wyniki. Chwilę później kolejne otwarcie. Tym razem bardzo popularne wśród wrocławian centrum handlowe i kolejny sklep w nowym, odświeżonym koncepcie marki i aż 300 m kw. z francuską bielizną.
-
Połowa roku była dla nas wyjątkowo intensywna. Dwa bardzo udane otwarcia dają nam mnóstwo energii do dalszego rozwoju. Wrocławianki ciepło przyjęły Etam. Dostaliśmy doskonałe recenzje zarówno w mediach społecznościowych jak i bezpośrednio w salonie. Cały czas nie zwalniamy tempa. Już niebawem ogłosimy kolejne otwarcie – komentuje Jarosław Prażmo, dyrektor generalny Etam Poland Sp. z o.o.
Marka Etam powstała niemal 100 lat temu. Jej misją jest dbanie o to, żeby każda kobieta czuła się piękna i wyjątkowa każdego dnia. Jest absolutną ikoną francuskiego bieliźniarstwa. W portfolio Etam oprócz bielizny dziennej, nocnej, ślubnej, znajdują się również stroje kąpielowe, rajstopy, akcesoria oraz kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe. Wszystkie produkty projektowane są we Francji. Etam posiada obecnie 13 salonów w 8 polskich miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Częstochowie, Szczecinie, Gdyni i Wrocławiu.
Tagi: