Duka rozpoczyna ekspansję zagraniczną

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-19 | 11:06
Sieć sklepów ze skandynawskim wzornictwem do kuchni i jadalni we wrześniu otworzyła swój pierwszy sklep w Holandii, a w październiku pojawią się dodatkowo dwa nowe w bułgarskiej Sofii. Przy okazji ekspansji zagranicznej, stale rośnie liczba sklepów franczyzowych w Polsce. Nowo otwarte salony znajdują się m.in. w krakowskim centrum handlowym przy ul. Kamieńskiego oraz w King Cross Marcelin w Poznaniu. Do końca 2015 roku sieć planuje otwarcia dodatkowych pięciu.
Sklep marki Duka w Amsterdamie to pierwszy krok do rozwoju sieci poza granicami Polski. Aktualna liczba salonów pod szyldem Duka to 42 sklepy zlokalizowane w najbardziej prestiżowych centrach handlowych oraz sklep internetowy.
Do końca 2015 r. planowane jest otwarcie pięciu kolejnych w Polsce. – Dzięki współpracy z zagranicznymi partnerami w ramach grupy kapitałowej, do której należy Duka, doskonale znamy specyfikę rynków europejskich, w tym holenderskiego. Holandia jest dla nas naturalnym kierunkiem ekspansji zagranicznej, gdzie planujemy w najbliższych latach otworzyć co najmniej 10 nowych salonów – informuje Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. rozwoju sieci Duka Polska Sp. z o.o. - Skandynawska tożsamość marki wpisuje się doskonale w holenderskie upodobania konsumenckie i był to jeden z głównych powodów wejścia na ten rynek – dodaje. Sklep w Amsterdamie to jeden z największych sklepów sieci Duka o powierzchni 250 m kw., umożliwiającej ekspozycję pełnego asortymentu marki.
Historia marki Duka sięga 1920 roku, kiedy to Hjalmar Blomkvist otworzył swój pierwszy sklep ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi w szwedzkim mieście Linköping. W 1962 połączył firmę z 16 innymi sklepami sprzedającymi szkło oraz porcelanę, tworząc wspólnie sieć Duka. Niektóre z zaprojektowanych wówczas, klasycznych produktów są dostępne w sprzedaży do dziś. Duka stała się siecią kojarzoną w całej Szwecji z dobrą obsługą oraz jakością - silna skandynawska marka zaczęła nabierać wyraźnych kształtów.
Duka w Polsce to obecnie sieć 40 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz sklep internetowy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-02-14 do 2016-02-14

Duka rozpoczyna ekspansję zagraniczną

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.