Mon Amie, nowa marka odzieżowa na rynku eleganckiej mody damskiej, uruchomiła 3 października br. swój drugi salon firmowy. Pierwszy sklep został otwarty we wrześniu 2012 roku w łódzkiej galerii handlowej przy ul. Pabianickiej 245. Prace związane z testowaniem konceptu i wprowadzeniem marki na rynek, trwały ponad rok. Teraz przyszedł czas na budowę sieci franczyzowej. Butiki Mon Amie będą powstawać w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców.
Drugi salon został otwarty w warszawskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Górczewskiej. Z tej okazji dla klientów przygotowano atrakcyjne rabaty i akcje promocyjne. - W
Mon Amie nie ma ciasnych, surowych przymierzalni, jakie znamy z dużych sklepów. Jest za to wydzielony obszar – przestronny showroom z garderobami wyściełanymi miękką wykładziną. To miejsce, w którym klientki poza intymnością i komfortem przymierzania mają do dyspozycji szafy z ubraniami w swoich rozmiarach. Dzięki temu, nie muszą opuszczać strefy przymierzalni, aby wybrać sobie inny strój – wyjaśnia Anna Włodarczyk, dyrektor kreatywna marki Mon Amie.
Mon Amie to marka stworzona „dla mojej Przyjaciółki”, kobiety o sprecyzowanych upodobaniach i doskonałym wyczuciu smaku. Jest odpowiedzią na potrzeby wielu polskich konsumentek, którym doskwierały jednolite kolekcje dostępne w sklepach. Firma celuje bowiem w krótkie serie i niepowtarzalne kolekcje.
Tagi: