Po debiucie konkursu Re-imagine Design Challenge w 2013 roku, firma C&A w marcu rozpoczęła drugą jego edycję. C&A zaprosiła 9 wyjątkowo utalentowanych i dobrze zapowiadających się projektantów z całej Europy, których zadaniem będzie na nowo zinterpretować klasyczne ubrania C&A używając do tego materiałów przyjaznych środowisku.
Firma C&A jest globalnym liderem w produkcji odzieży z bio bawełny. Produkuje więcej ubrań z ekologicznych tkanin niż jakakolwiek inna marka na świecie.
-
Firma C&A ma bogate dziedzictwo trwające już ponad 170 lat i wprowadziła na rynek wiele nowych, innowacyjnych pomysłów oraz projektów. W C&A uważamy, że każdy ma prawo do tego, by wyglądać i czuć się dobrze każdego dnia. Z tego względu w tym roku zaprosiliśmy obiecujących projektantów mody z całej Europy, aby razem z nami celebrowali historię C&A. Ich zadaniem będzie na nowo zinterpretować klasyczne ubrania C&A z ostatniego stulecia przy zastosowaniu przyjaznych środowisku materiałów - podkreśliła Eva Ziegler, dyrektor ds. marki i marketingu C&A na Europę.
Wśród tegorocznych uczestników konkursu znaleźli się: Nina Kepplinger z z Austrii, Katrien van Hecke z Belgii, Claudine Ivari z Francji, Christian Bruns z Niemiec, Natalie de Koning z Holandii, Michael Hekmat z Polski, Elisabet Vallecillo i Javier Blanco z Hiszpanii, Niyazi Erdogan z Turcji.
Ponieważ marka C&A jest tworzona przez ludzi dla ludzi, cały konkurs jest udostępniony dla publiczności i możliwy do obejrzenia w internecie na stronie facebook.canda.com.
Polskę reprezentuje Michael Hekmat, jeden z najbardziej doświadczonych, projektantów mody młodego pokolenia w naszym kraju. Ma zaledwie 28 lat i swój warsztat zdobywał w największych stolicach mody na świecie – w Paryżu, Londynie i Mediolanie, gdzie ukończył z wyróżnieniem prestiżowe Istituto Marangoni.
Absolwentami tej samej szkoły są m.in. Domenico Dolce i Franco Moschino.
Michael Hekmat ma na swoim koncie kilka kolekcji, które kreował pod okiem największych designerów na świecie. W jego portfolio znajdują się projekty, które tworzył dla Giambattisty Valliego czy Vivienne Westwood. A do tego jest podwójnym laureatem włoskiej edycji Vogue Talents.
-
Praca z najlepszymi nauczyła mnie wytrwałości i odporności. Teraz procentuje przy budowaniu własnego brandu – zdradza projektant.
Michael Hekmat to również Blessus, marka pod której nazwą projektuje od 2 lat. Marka Blessus adresowana jest do kobiet, które doceniają precyzję krawiectwa, tkaniny najwyższej jakości, innowacyjne faktury oraz nieskazitelne wykończenie.
Tagi: