Hannela Mustaparta, norweska ikona stylu, na stałe mieszkająca w Nowym Jorku, stworzyła razem z firmą Deichmann limitowaną kolekcję butów. Wybrane modele dostępne są w sprzedaży w polskim sklepie online marki od 15 września br.
W kolekcji światowej sławy blogerki znajduje się 10 modeli obuwia uosabiających minimalistyczny styl jej projektantki, z czego 5 pierwszych modeli z „Collection Edited by Hanneli Mustaparta" można już zakupić w e-sklepie Deichmann.
-
Te wyraziste modele o minimalistycznych fasonach z pewnością staną się jednymi z moich ulubionych. Ciekawe detale, takie jak modne zamki, kolorowe przeszycia, masywne podeszwy czy modne materiały wierzchnie – lakierowane, czy wykonane z tweedu o ciekawej strukturze – sprawiają, że te buty mają tak zwane „to coś” - mówi Sama Hanneli określając swoją kolekcję.
Upodobanie Hanneli do minimalistycznych i prostych fasonów doskonale widać na jej istniejącym od 2009 blogu hanneli.com. Przepustką do świata mody stała się dla Hanneli koncepcja bloga stanowiąca udane połączenie własnych fotografii w stylu street z perfekcyjnie zainscenizowanymi styliza-cjami. Tajemnicą sukcesu blogerki jest stawianie na jakość, a nie na ilość – na jej blogu wyraziste zdjęcia stylizacji zawsze idą w parze z interesującym, dopasowanym do nich tekstem. -
Na początku pisałam jedynie w moim języku ojczystym, po norwesku, ale czytelnicy prosili mnie, abym pisała posty po angielsku, a ja od razu zaczęłam to robić – wspomina początki swojej kariery blogerskiej. Hanneli jako jedna z pierwszych fotografowała uczestników dużych międzynarodowych tygodni mody. Jej blog został szybko odkryty przez duże magazyny modowe, takie jak Madame czy Elle. Światowe uznanie zdobyła jednak dopiero pracując gościnnie jako fotograf mody dla amerykańskiego wydania Vogue.
Od tego czasu sympatyczna trendsetterka uchodzi za wzór do naśladowania w kwestii stylu i stała się inspiracją dla wielu interesujących się modą kobiet. -
Cieszymy się ze współpracy z blogerką światowej sławy, jaką jest bez wątpienia Hanneli. Zachwyciły nas przede wszystkim jej estetyczne stylizacje w stylu street - mówi Ulrich Effing, kierownik komunikacji i PR w firmie Deichmann. -
Dzięki współpracy z Hanneli nasza kolekcja na jesień/zimę zawiera nowe, ciekawe wpływy - dodaje.
Dla firmy Deichmann jest to już trzecia kolekcja blogerska, zaraz po współpracy ze Szwedką Caroline Bloomst i Włoszką Veroniką Ferraro, i z pewnością nie ostatnia.
Tagi: