Spółka KAN, właściciel sieci odzieżowej Tatuum oraz marki biżuteryjnej Coyoco, zdecydowała się na wycofanie z rynku swojego drugiego brandu. Wszystkie salony Coyoco zostały już zamknięte. Marka ma zostać wchłonięta przez Tatuum do najpóźniej do lutego 2016 roku.
Ostatni z salonów Coyoco zakończył działalność na początku 2015 r. Jak poinformowała redakcję portalu Galeriehandlowe.pl Ewa Wysmyk z działu marketingu Kan Sp. z o.o., powierzchnie sprzedażowe sklepów tej marki były zbyt małe, aby można je było wykorzystać dla wiodącego brandu spółki, marki Tatuum. W związku z tym firma podjęła decyzję o sukcesywnym zamykaniu salonów sieci Coyoco wraz z końcowymi terminami umów najmów poszczególnych lokali. Aktualnie produkty z metką Coyoco są sprzedawane w salonach Tatuum, ale od przyszłego sezonu, tj. wiosna/lato 2016, biżuteria będzie już dystrybuowana wyłącznie pod logo Tatuum.
Tagi: