Męska Rzecz – to pierwszy męski concept store w regionie uruchomiony 14 października wraz z otwarciem centrum handlowego zlokalizowanego przy ulicy Podwale 25 w Jeleniej Górze. Oryginalny koncept marketingowy stanowi szansę na współpracę dla lokalnego rynku małych przedsiębiorstw i wpisuje się nowy trend sprzedażowy.
Męska Rzecz to krótkookresowy projekt, którego celem jest wspieranie i umożliwianie rozwoju lokalnych przedsiębiorców, zajmujących się dystrybucją, produkcją bądź sprzedażą typowo męskiego asortymentu, w tym: galanterii, akcesoriów sportowych, turystycznych i motoryzacyjnych, elektroniki, narzędzi. To multibrandowy sklep pop-up stworzony z myślą o mężczyznach, ich potrzebach i zainteresowaniach. Tematyka sklepu jest odpowiedzią na potrzebę stworzenia przestrzeni dla mężczyzn, którzy do tej pory nie mieli swojego miejsca w centrach handlowych.
Concept Store to – oprócz sklepu – także przestrzeń dla spotkań towarzyskich, pokazów, warsztatów kreatywnych, a także integracji społeczności lokalnej. Projekt przyciąga uwagę niebanalnym wzornictwem i zróżnicowanym asortymentem, a w najbliższym czasie uruchomi wydarzenia, które uświetnią jego działanie i dodatkowo ożywią kulturalnie teren galerii.
Tagi: