Recman, producent odzieży męskiej, w tym roku poszerzył sieć sprzedaży o 3 salony firmowe. Nowe sklepy funkcjonują od 11 stycznia w Mińsku Mazowieckim, od 20 marca w Lublinie oraz od 29 marca w Siedlcach.
Tegoroczne plany zakładają otwarcie jeszcze około 10 kolejnych salonów firmowych Recman. -
W kwietniu planujemy otworzyć salon firmowy Recman w Łomży, w maju drugi już salon Recman w Poznaniu oraz we Wrocławiu, a następnie dwa kolejne punkty: w Krakowie oraz Olsztynie. Prowadzimy również rozmowy z partnerami z kilku innych miast, ale nie są to jeszcze potwierdzone lokalizacje - mówi Wojciech Tulwin, marketing manager marki Recman.
Firma rozważa również ekspansję na rynki zagraniczne. Od dłuższego czasu prowadzone są rozmowy z potencjalnymi partnerami z krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Pomimo, iż negocjacje są na zaawansowanym etapie, do czasu ich zakończenia, przedstawiciele marki nie udzielają szczegółowych informacji na ten temat.
Recman to firma odzieżowa, oferująca produkty w ponad 60 salonach firmowych oraz w ponad 90 sklepach partnerskich na terenie całego kraju. Firma została założona w 1986 roku i zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą odzieży męskiej.
Tagi: