Centrum Handlowe Rondo w Bydgoszczy otrzymało główną nagrodę w kategorii "Przebudowa / Rozbudowa / Modernizacja Centrum Handlowego Roku 2015" podczas gali konkursu PRCH Retail Awards 2015. Wyróżniona została także kampania promująca reotwarcie Ronda w kategorii „Kampania Przebudowy / Rozbudowy / Modernizacji Centrum Handlowego Roku 2015".
Nagrodę główną za najlepszą „Przebudowę / Rozbudowę / Modernizację Centrum Handlowego” odebrała dyrektor Centrum, Joanna Sawośko-Duda. Przebudowa Ronda była prowadzona w latach 2013-2014. Proces modernizacji centrum zainicjowany i przeprowadzony przez asset managera obiektu, firmę Valad Europe, przy wsparciu firmy Apsys Polska, jako project managera, obejmował przebudowę elewacji oraz głównego wejścia do centrum, a także przearanżowanie wnętrza obiektu, w tym strefy gastronomicznej. Zwieńczeniem przebudowy Ronda był rebranding centrum – Rondo zyskało nowy, odświeżony logotyp.
Kampania reotwarcia Ronda po przeprowadzeniu modernizacji obiektu, za którą centrum otrzymało wyróżnienie w konkursie PRCH Retail Awards 2015, była realizowana w kwietniu 2014 roku. Kampania przebiegała pod hasłem „I Ty nabierz koloru”, nawiązującym do odświeżonego logotypu Ronda, w którym użyto 8 żywych kolorów. W ramach kampanii Rondo zrealizowało szereg działań z wykorzystaniem zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów komunikacji m.in. niestandardową akcję ambientową z „walking boards” prezentującymi poszczególne literki z nowego logotypu Ronda oraz wyjątkowy spektakl laserowo-pirotechniczny, pierwszą tego typu atrakcję zaplanowaną na reotwarcie centrum na polskim rynku nieruchomości komercyjnych.
- Cieszymy się, że nasze centrum handlowe zostało nagrodzone przez tak szacowne grono ekspertów z branży handlowej, którzy docenili nowoczesne wnętrza RONDA oraz wyróżniającą się fasadę, która doskonale wpisuje się w otoczenie. Z kolei wyróżnienie za kampanię reotwarcia centrum to dla nas nie tylko powód do ogromnej satysfakcji, ale również wyzwanie, aby kolejne działania marketingowe były równie kreatywne – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego Rondo.
Tagi: