Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej w sierpniu. Wzrosła również marża detaliczna, która w porównaniu do tego samego miesiąca roku poprzedniego zwiększyła się o 26,7%.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do sierpnia 2015 r. wyniosła 79 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 30% w porównaniu z wynikiem z 2014 r., który ukształtował się na poziomie 61 mln zł. Tylko w sierpniu br. spółka osiągnęła łącznie 10,45 mln zł przychodów ze sprzedaży i tym samym odnotowała wzrost sprzedaży o 24% w stosunku do analogicznego miesiąca sprzed roku.
W raportowanym okresie wzrosła również szacunkowa wartość marży detalicznej brutto, która ukształtowała się na poziomie 5,32 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w sierpniu 2015 r. oraz sierpniu 2014 r. nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom, które realizowane są na minimalnej marży.
Tagi: