1 czerwca ruszy Broaster Chicken w Oleśnicy. Restauracja będzie zlokalizowana tuż przy powstającej tam galerii handlowej, która otworzy się dwa tygodnie wcześniej. Oleśnicki Broaster będzie miał formę "mobile unit".
Restauracja w stylu amerykańskich kontenerów transportowych będzie miała niepowtarzalny, industrialny charakter. Lokal w tym formacie będzie serwował wszystkie produkty z menu Broaster Chicken. Obecnie trwa proces rekrutacji pracowników.
Kolejny Broaster Chicken wraz z tureckim Efezem i czekoladziarnio-lodziarnią Choice, które należą do MJM Group SA, powstaną w galerii handlowej, budowanej w Pile. Otwarcie restauracji planowane jest w połowie października.
W listopadzie 2013 roku spółka MJM otworzyła swoje trzy restauracje w nowej galerii w Chojnicach. Był to zarówno Broaster Chicken, jak i pozostałe marki z portfolio spółki: restauracja Efez oraz Choice. -
Ubiegły rok był dla nas czasem stabilizacji, polegającej na doskonaleniu sposobu funkcjonowania sieci, pracy nad zapewnieniem jeszcze wyższych standardów oraz optymalizacji kosztów. Dziś możemy już powiedzieć, że te działania procentują. Obecnie skupiamy się na dynamicznym rozwoju sieci, ciągle poszukujemy i analizujemy atrakcyjne lokalizacje dla naszych kolejnych restauracji - mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu MJM Group.
-
Wyniki sprzedaży były zadowalające, a co najważniejsze - zgodne z opracowanymi wcześniej prognozami. Jesteśmy na zaawansowanym etapie wdrażania nowej strategii. Istniejemy ponad 2 lata, mamy otwartych 21 restauracji - dodaje Łukasz Gruszczyński. MJM Group nieustannie szuka kolejnych atrakcyjnych lokalizacji, by otwierać nowe lokale i przygotowuje się do rozwoju sieci franczyzowej. Ekspansja restauracyjnych marek będzie kolejnym etapem rozwoju spółki.
Tagi: