Badura, polska marka obuwnicza, posiadająca aktualnie 50 salonów, nie zwalnia tempa rozwoju. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne otwarcia, nie tylko w Polsce. Pierwsze punkty sprzedaży Badury pojawią się jesienią również na rynkach zagranicznych.
Badura kontynuuje startegię rozwoju, która uwzględnia także rozpoczęty w tym roku remodeling funkcjonujących już salonów. W sierpniu miały miejsca otwarcia salonów w warszawskiej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II oraz w NoVa Park w Gorzowie Wlkp. Nową aranżację zyskał salon w Galerii Pomorskiej.
Na przełomie września i października marka dołączy do grona najemców gdyńskiego centrum handlowego znajdującego się przy ul. Kazimierza Górskiego. Kolejne lokalizacje nowych salonów zaplanowano w CH Ogrody w Elblągu, centrum handlowym w Suwałkach przy ul. J. Dwernickiego oraz poznańskim centrum handlowym przy ul. Półwiejskiej. Ponadto, Badura zaprezentuje swoją ofertę dla klientów nowego obiektu handlowego, powstającego właśnie w Bydgoszczy, którego inaugurację zaplanowano na 13 października br. Remodeling związany między innymi z powiększeniem powierzchni sprzedaży przejdą natomiast punkty sprzedaży w Złotych Tarasach oraz we wrocławskiej galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Legnickiej.
W październiku otwarte zostaną również pierwsze salony firmowe Badura poza granicami Polski. Marka rozpoczyna ekspansję zagraniczną od Galerii Zamok w Mińsku na Białorusi oraz od stolicy Czech.
Tagi: