Z początkiem kwietnia wystartowała akcja crossowa Atlantic z T-Mobile, która trwała do końca długiego majowego weekendu. To duży projekt budowania zasięgu, którego celem było dotarcie do nowych klientów oraz podkreślenie nowoczesnego wizerunku marki.
Akcja promocyjna z dużym, strategicznym partnerem, liderem rynku telekomunikacyjnego, miała na celu dotarcie do szerokiej grupy nowych klientów i zapoznanie ich z nowym, nowoczesnym wizerunkiem marki Atlantic. Równocześnie, akcja zbiegła się w czasie z promocją nowej kolekcji Atlantic Spring/Summer 2014, w której wiodącym elementem, dominującym w wystroju firmowych salonów Atlantic, jest nowoczesna linia fashion w minimalistycznym designie i ostrych, nasyconych odcieniach amarantu - Pink Revolution. Ten motyw koresponduje z kolei kolorystycznie z rozpoznawalnym logotypem partnera akcji T-Mobile w kolorze magenta.
Współpraca obu marek dotyczyła kilku kierunków działań. Dedykowana była wszystkim klientom Atlantic, robiącym zakupy w salonach firmowym lub w sklepie internetowym. Każdy klient otrzymał prezent od T-Mobile, tj. starter Internet na kartę w T-Mobile, a w nim 500 MB na start do smartfona, laptopa lub tabletu. Akcja skierowana była także do wszystkich klientów T-Mobile na kartę. Każdy kto w czasie promocji doładował konto, mógł otrzymać kod upoważniający do 25% rabatu na zakupy w salonach i sklepie internetowym Atlantic.Ponadto, osoby, które w okresie trwania akcji zrobiły zakupy w salonie Atlantic, zachęcane były do wypełnienia ankiety. Odpowiadając na pytanie „Dlaczego lubisz bieliznę Atlantic” można było otrzymać nagrodę w postaci doładowań telefonu o wartości 100 zł.
Tagi: