W trakcie jednej z imprez na Coachella Music Festival w Palm Springs, firma H&M ogłosiła, że kolejnym projektantem, z którym nawiązała współpracę jest Alexander Wang. Będzie to pierwsza – i bardzo wyczekiwana – współpraca H&M z projektantem amerykańskim.
Kolekcje nowojorskiego designera zdążyły już – od swojego debiutu w roku 2007 – stać się synonimem zuchwałego luzu i czasem zaskakującej ironii. Wrażliwość Wanga znajduje odzwierciedlenie w kontrastach między wyszukaniem i niedoskonałością oraz stałych nawiązaniach do idei codziennego uniformu. Oprócz pracy dla własnej marki, Alexander Wang jest też dyrektorem kreatywnym domu mody Balenciaga.
Kolekcja Alexander Wang x H&M, złożona z ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn dostępna będzie w około 250 sklepach H&M i H&M online od 6 listopada 2014. Z typowym dla siebie dystansem, Wang zaprezentuje w niej także przedmioty codziennego użytku, wykraczające poza modę.
–
Jestem zaszczycony mogąc pracować nad tą kolekcją z H&M. Praca z ich zespołem to proces ekscytujący i pełen radości. Są otwarci na przekraczanie kolejnych granic i budowę wspólnej platformy, w ramach której obie strony mogą inspirować się nawzajem. Efektem jest kolekcja, która daje szerokiej klienteli wspaniałą możliwość doświadczenia elementów mojej marki i bliskiego mi stylu życia - mówi Alexander Wang.
–
Alexander Wang to jeden z najważniejszych głosów w dzisiejszym świecie mody. Dokładnie rozumie, co ludzie chcą nosić i dostarcza im to z zaraźliwą energią i pasją. Jestem bardzo podekscytowana, że w tym roku z nim pracujemy – mówi Margareta van den Bosch, creative advisor H&M.
Tagi: