Etam, najpopularniejsza francuska marka bieliźniana, wchodzi w fazę dynamicznego rozwoju na polskim rynku. 27 sierpnia br. wystartował sklep w warszawskiej galerii przy ulicy Wołoskiej 12. To już 12. sklep marki, która obecna jest w 7 polskich miastach. Już zapowiadane są kolejne otwarcia.
Etam konsekwentnie realizuje wysoko jakościową strategię wzrostu bardzo precyzyjnie dobierając lokalizacje. Pod koniec sierpnia ikona francuskiej bielizny pojawiła się w warszawskiej galerii. Lokal zaprojektowany został w najnowszym koncepcie marki, ma 249 m kw. i usytuowany jest w centralnym miejscu galerii, tuż przy fontannach.
Marka Etam to prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalna marka bieliźniana we Francji. Powstała niemal 100 lat temu i od tamtej pory podbija nie tylko rodzimy rynek ale również całą Europę i Chiny. W swoim portfolio posiada bieliznę dzienną i nocną, ślubną, stroje kąpielowe, rajstopy, akcesoria oraz kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe. Wszystkie produkty projektowane są we Francji. Etam posiada obecnie 12 salonów w 7 polskich miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Częstochowie, Szczecinie i Gdyni.
Tagi: