Manufaktura zaprosiła do współpracy jednego z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych łódzkich grafików – Daniela Tworskiego, pracującego pod pseudonimem Gouda. Czapki z autorską grafiką trafią do laureatów konkursu "100 nagród na 100 tysięcy fanów".
Manufaktura obchodzi w tym roku 10. urodziny, a dodatkowo oficjalny profil obiektu na Facebooku może pochwalić się okrągłą liczbą 100 tys. fanów. Z tej okazji na portalu społecznościowym FB trwa konkurs, w którym do wygrania są unikatowe czapki z logo Gouda Works.
-
Od dawna przyglądamy się pracy Daniela i podziwiamy jego niezwykły dar celnej obserwacji rzeczywistości. Przy pracy nad konkursem z okazji 100 tysięcy fanów chcieliśmy wybrać naprawdę nietuzinkową nagrodę, która będzie czymś, co każdy z nas chciałby mieć i czego będzie używać. Wszystko, co wychodzi spod ręki Goudy wzbudza powszechne zainteresowanie. Jego prace są inteligentne, zabawne i stylowe, więc idealnie wpisują się w działania promocyjne Manufaktury. – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Na temat współpracy z Manufakturą opowiada również autor grafiki. -
Gdy w 2006 roku otwierano Manufakturę, jeździłem tam kilka razy w miesiącu zachwycając się ogromem inwestycji. Owszem, projektowałem trochę do szuflady, ale na pewno nie przypuszczałem, że za 10 lat otrzymam maila z szansą współpracy. To dla mnie bardzo szczęśliwy dzień. – mówi Daniel "Gouda" Tworski.
Szare "snapbacki" z wyhaftowaną w 3D bramą Manufaktury tworzącą jednocześnie nazwę obiektu można wygrać tylko i wyłącznie w konkursie organizowanym na profilu Manufaktury na Facebooku. Na laureatów czeka 100 czapek. Konkurs potrwa do 16 sierpnia br.
Tagi: