Co wspólnego ma centrum handlowe i piłka nożna? O tym, że - całkiem sporo - można było przekonać się w krakowskiej Galerii Bronowice. W trakcie piłkarskiego święta na dobrą zabawę i mnóstwo atrakcji mogli liczyć wszyscy kibice, nie tylko ci płci męskiej.
Akcja sprzedażowa „Piłkarski Weekend Okazji”, widowiskowe pokazy freestyle football w wykonaniu mistrzów Polski w tej dyscyplinie, a przede wszystkim Sektor Kibica – to atrakcje, jakie Galeria Bronowice przygotowała dla kibiców - klientów w trakcie trwania EURO 2016. Stworzenie takiej oferty to także element szerszej komunikacji z otoczeniem – Galeria Bronowice, w myśl swojego hasła „Miejsce na Twój Czas”, proponuje swoim Klientom nie tylko zakupy. Różnorodne udogodnienia, oferta kulturalna, rozrywkowa czy sportowa tworzą jedyne w swoim rodzaju miejsce spotkań, miejsce tworzone przez ludzi i dla ludzi, gdzie miło mogą spędzić czas różne grupy społeczne, czerpiąc z szerokiego wachlarza propozycji – handlowych i pozahandlowych. W okresie EURO 2016 nie mogło tu więc zabraknąć piłki nożnej.
Sektor Kibica, ogródek funkcjonujący tuż przy wejściu głównym do centrum handlowego, powstał we współpracy z najemcą – restauracją Sphinx. Czynny był od 13.00 praktycznie do ostatniego kibica. W trakcie meczów kilkaset osób dopingowało poszczególne drużyny, na niektóre mecze obowiązywała nawet rezerwacja miejsc, tylu było chętnych.
-
Ogródek restauracji Sphinx, w którym powstał Sektor Kibica, to doskonały przykład kooperacji zarządcy centrum handlowego z najemcą. Miejsce, ulubione przez klientów i okolicznych mieszkańców szczególnie latem, na czas trwania piłkarskiego święta stało się punktem spotkań kibiców. Sphinx zapewnił miejsce i ofertę menu, my, przy wsparciu kolejnego najemcy – sklepu Saturn - 75-calowy telewizor i możliwość oglądania kolejnych etapów piłkarskich zmagań – mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.
W weekend, w którym odbywały się finały EURO, Galeria Bronowice zaprosiła klientów także na wyjątkową akcję handlową – Piłkarski Weekend Okazji. Wszyscy odwiedzający w tym czasie centrum handlowe mogli skorzystać ze specjalnych promocji i rabatów, obowiązujących podczas trwania akcji. Całość uświetnił efektowny pokaz żonglerki piłkarskiej, przygotowany przez mistrzów Polski w tej konkurencji – grupę BallWizards.
- W trakcie tego weekendu footfall wzrósł ponad 10 % - a to znak, że propozycja trafiła w gust klientów. Piłkarski Weekend Okazji był ukłonem w stronę tych wszystkich, którzy tak samo, jak piłkę nożną, kochają… zakupy. Przygotowana przez nas akcja pokazała szeroki asortyment produktów i usług, oferowanych przez lokale znajdujące się w Galerii Bronowice. Tym samym, mam nadzieję, zachęciliśmy klientów do ponownych odwiedzin – mówi Aleksandra Rzońca.
Tagi: