Znane marki wybierają regionalny debiut w Silesia City Center

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-10-07 | 19:03
Polskie i zagraniczne marki coraz częściej wybierają Silesia City Center na regionalny debiut swojego brandu.
Pozycja galerii składania do debiutu
Silesia City Center staje się coraz częściej miejscem dla śląskiego debiutu zarówno światowych marek sieciowych, jak i marek tworzonych przez polskich designerów. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat swój regionalny debiut miało tutaj aż 31 brandów.
Silesię wybierały m.in. sieć Starbucks, Cos, czyli młodsza siostra H&M, La Mania, która zdecydowała się na drugi butik w Polsce właśnie w Silesii, concept store Together czy Burberry, dla którego był to dopiero 3 salon po sklepie w Poznaniu i Warszawie. Skąd to zainteresowanie? Zdaniem Ewy Marcinek, dyrektor Silesia City Center powodem jest wciąż rosnąca pozycja Silesii na regionalnym rynku.
- Ryzyko lokalnego debiutu dla marki w Silesia City Center jest znacznie niższe niż w innych centrach handlowych w regionie. Powodem jest bardzo szeroki zasięg galerii, a tym samym rynek dla najemcy, daleko wykraczający poza Katowice. Kluczowa jest także specyfika klienta Silesii, który od centrum handlowego oczekuje czegoś więcej niż klasycznego tenant mixu, opartego wyłącznie na markach sieciowych. Nie bez znaczenia jest także to, jak sobie poradziły marki, które wcześniej już tutaj debiutowały. Te najczęściej z punktu w Silesii zrobiły swój flagowy salon - mówi przedstawicielka Silesii.
Debiutują odzieżowi giganci i polscy designerzy
Dziś najczęściej na śląski debiut w Silesii decydują się marki odzieżowe z wyższej półki. W ostatnich 3 latach debiutowały tutaj m.in. Weekend by Max Mara, Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, Coccinelle, Furla, Guess, Pinko, Furla i Pennyblack. Silesię upodobały sobie także polskie marki tworzone przez rodzimych designerów m.in. La Mania, Bizuu, Furelle czy multibrandowy concept store Together z ubraniami m.in. Roberta Kupisza i duetu Paprocki&Brzozowski. Nie zabrakło także popularnych sieci m.in. LC Waikiki czy New Balance.
- W Silesii najczęściej debiutują marki mające unikalną w skali regionu ofertę. Wiele z tych marek mając na uwadze np. dostęp do bardzo szerokiego rynku i obroty ostatecznie decyduje się na lokalizację wyłącznie w Silesii, pomijając w swoim rozwoju pozostałe galerie handlowe w regionie. Tak jest przede wszystkim w przypadku luksusowych marek odzieżowych - mówi Ewa Marcinek.
I dodaje: - Marki, które u nas zadebiutowały, a później zdecydowały się na ograniczenie rozwoju w regionie wyłącznie do salonu w Silesii, stanowią dziś o sile i przewadze Silesia City Center na lokalnym rynku. Dziś wielu klientów wybiera Silesię właśnie ze względu na sklepy, które są wyłącznie pod naszym dachem - na przyklad Burberry, La Mania czy Together - mówi.
I faktycznie, ponad 30 proc. oferty Silesia City Center stanowią dziś tzw. marki unikalne, dostępne na Śląsku wyłącznie w tym centrum handlowym. Ich odsetek od 3 lat dynamicznie wzrasta. - Jeszcze 3 lata temu marki te stanowiły niecałe 10 proc. oferty Silesii, która opierała się wyłącznie na znanych sieciach. Dziś co 10 marka z listy najemców dostępna jest wyłącznie w Silesii. Żadne centrum handlowe na Śląsku nie może pochwalić się takim wynikiem - podsumowuje Ewa Marcinek.
Kto na śląskim rynku debiutował w Silesia City Center? Burberry, La Mania, Furla, Weekend by Max Mara, Pennyblack, Pinko, Guess, Calvin Klein Jeans, Coccinelle, Gap, Cos, Marc O’Polo, LC Waikiki, Furelle, Together, Bizuu, Starbucks, Jeff’s, Denon, Tommy Hilfiger, Zara Home, Rage Age, Bryloownia, Napapijri, New Balance, Loro, Van Graaf, Waggon Paris, Thai Massage i Nail Spa Marzena Kanclerska.
Tagi:
Oceń artykuł:

Znane marki wybierają regionalny debiut w Silesia City Center

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.