Z początkiem roku 2014 marka rozpoczęła proces rebrandingu odświeżając tym samym wygląd logo. Tradycyjne, w kształcie tarczy, zostało zastąpione nowoczesnym, ściśle związanym z nazwą Big Star.
-
Był to dość odważny krok, głównie ze względu na dużą rozpoznawalność dawnego logo wśród klientów. Szereg działań promocyjnych, wspierających proces rebrandingu, sprawił, że po niecałym roku logo staje się coraz bardziej rozpoznawalne - komentuje Rafał Białek, brand manager Big Star.
W czerwcu 2014 do sieci Big Star został również wprowadzony nowy koncept meblowy – Street, przystosowany do sklepów wielkopowierzchniowych. Można zobaczyć go m.in. w galerii przy Tuwima 26 w Olsztynie, czy w centrum handlowym przy Broniewskiego 90 w Toruniu. Projekt, za pomocą form łączących naturalne drewno z prostymi elementami z metalu, wprowadza do wnętrza sklepu więcej ciepła, lekkości i pozytywnej atmosfery, które sprzyjają udanym zakupom.
Obecnie sieć Big Star posiada ponad 250 salonów w Polsce i zagranicą. Blisko 25% salonów to jednostki własne, pozostała część oparta jest na systemie franczyzowym. Od początku roku marka z Wielkopolski otworzyła 17 sklepów. Każdy otwierany obecnie sklep to nowa jakość oraz lepsze możliwości zaprezentowania coraz bogatszej oferty asortymentu.
Tagi: