Dyrekcja Galerii Kazimierz podjęła wyzwanie modernizacji galerii aby mogła w sposób kompleksowy spełnić rosnące oczekiwania i potrzeby klientów. W tym celu rozpoczęły się na jesieni remonty parkingu i części toalet, których ukończenie planowane jest na koniec listopada 2014. Modernizacje będą kontynuowane na powierzchniach pasaży w 2015 r. a ich kulminacją ma być unowocześniony foodcourt, który będzie miał szansę stać się ulubionym miejscem spotkań wszystkich mieszkańców Krakowa. Galeria Kazimierz podąża w kierunku, który klienci wskazali w badaniach jako najmocniejszą stronę Galerii – bycia wygodnym, przyjemnym i komfortowym miejscem zakupów i spędzania wolnego czasu.
-
Mamy świadomość, że remont parkingu czy modernizacja części toalet to pewna niedogodność dla klientów, niemniej jesteśmy przekonani, że efekt prac spełni oczekiwania i spowoduje, że zakupy w Galerii Kazimierz będą dostarczały klientom pozytywnych wrażeń. Jednocześnie zapewniam, że dokładamy wszelkich starań by remonty jak najmniej utrudniały zakupy i korzystanie z wewnętrznej infrastruktury. Wkrótce będziemy jedynym miejscem w Krakowie dysponującym tak szeroką ofertą usług dla naszych klientów zlokalizowanych na parkingu galerii. Mogę wymienić m.in miejsca postojowe z szafkami dla motocyklistów, stacje ładownia pojazdów elektrycznych, punkty samoobsługowej naprawy rowerów czy specjalną myjkę ręczną przystosowaną do czyszczenia jednośladów. To jest początek zmian, które są ukierunkowane na zapewnienie jeszcze wyższej jakości usług dla naszych klientów – mówi Paweł Kotlarski, dyrektor Galerii Kazimierz.
Modernizacje to nie jedyne zmiany jakie mają miejsce, ponieważ marketing galerii również przeszedł przemianę. Galeria Kazimierz stawia na konkursy dla swoich klientów, zmieniła swoją linię graficzną na elegancją i modową i zwiększa tempo!
-
Ten rok jest dla nas niezwykle ekscytujący, szczególnie, że nadchodząca grudniowa kampania przyniesie wielkie zmiany – mówi Dominika Musialik, marketing manager -
Będziemy jeszcze bardziej modowi, jeszcze bardziej krakowscy, jeszcze bardziej przyjaźni i skupieni na pragnieniach naszych klientów. Wierzymy, że na pozytywną opinię klientów nie trzeba będzie długo czekać. Już teraz otrzymujemy głosy wsparcia od najemców, którzy są zadowoleni ze zmian jakie im proponujemy.
Pierwsze dobre wieści nadchodzące z Galerii Kazimierz już nadchodzą, wśród nich długo oczekiwana przez klientów informacja o nowych godzinach otwarcia Almy (już od 1 grudnia będzie otwarta od godziny 9.00) oraz o darmowym parkingu weekendy.
Tagi: