Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki. Plebiscyt wyłania produkty i usługi najpopularniejsze w swojej grupie. W każdej kategorii prowadzone jest badanie na grupie min. 1.000 respondentów - opinie gromadzone są poprzez głosowanie telefoniczne oraz głosowanie na stronach internetowych. Głosujący stopniowo wybierają zwycięzców poszczególnych kategorii, wedle olimpijskiej tradycji przyznając im odpowiednio złoto, srebro i brąz. W tym roku Klienci oddali 1032 głosy odpowiadając na pytanie: Które multimarkety dom i ogród Pan/Pani uważa za najlepsze i poleca innym.
- W Jula nie tylko mówimy o jakości obsługi i wysokiej jakości usług, my idziemy dalej i sprawiamy, że każdy kto przekroczy próg naszego sklepu czuje się jak nasz dobry znajomy. Dla nas istotnie ‘klient jest wszystkim’ a nasi Klienci to czują. - powiedział Daniel Adamiuk zarządzający firmą Jula w Polsce.
Tagi: