Sprzedaż Grupy Gino Rossi, zarządzającej sieciami sprzedaży markowego obuwia Gino Rossi i odzieży damskiej Simple Creative Products, wyniosła w październiku 24,2 mln zł i była o 8% wyższa rok do roku.
Sprzedaż detaliczna obuwia Gino Rossi wyniosła w październiku 12,4 mln zł, a odzieży Simple CP 9,2 mln zł.
Narastająco w okresie od stycznia do października 2015 r. Grupa Gino Rossi zanotowała sprzedaż w wysokości 214 mln zł, o 7% wyższą w porównaniu rok do roku.
–
Październik był dobrym miesiącem pod względem sprzedaży, szczególnie w Simple CP, gdzie sprzedaż wzrosła o 15%. Gino Rossi zanotowało niższą dynamikę wzrostu sprzedaży detalicznej, głównie z uwagi na mniej sprzyjającą pogodę. Po dobrych wynikach sprzedaży we wrześniu podkreślałem, że jesteśmy przygotowani do sezonu i jeżeli tylko nie będzie anomalii pogodowych powinniśmy osiągnąć założone cele sprzedażowe. Przed nami dwa ostatnie miesiące roku, w których notowaliśmy dotychczas dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, tak w Gino Rossi jak i w Simple CP - komentuje Tomasz Malicki, prezesa zarządu Gino Rossi SA.
Tagi: