Sprzedaż on-line w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu br. wyniosła 2,3 mln zł i była o 13% niższa w porównaniu do czerwca 2016 r. W ujęciu narastającym po sześciu pierwszych miesiącach sprzedaż sklepów www.topsecret.pl i www.topsecret.ua wyniosła 15,3 mln zł i była o 6% niższa niż w pierwszym półroczu poprzedniego roku.
- Spadek sprzedaży internetowej wynika ze zmniejszenia dostępności oferty towarów wyprzedażowych w ujęciu r./r. Nie jest jednak złą wiadomością, gdyż on-line sprzedajemy więcej towarów z nowych i bardziej dopasowanych do potrzeb Klienta kolekcji na wyższych marżach – powiedział Kruszyński.
Szacunkowa sprzedaży zrealizowana przez TXM w czerwcu br. wyniosła 30 mln zł, co oznacza 8% spadek w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. W tym przychody sklepu internetowego www.txm24.pl wyniosły 0,8 mln zł i były o 23% wyższe w ujęciu r./r. W ujęciu narastającym sprzedaż odzieżowej sieci dyskontowej od początku roku wyniosła ok. 165 mln zł i była niższa o 2% od sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim. W tym sprzedaż sklepu online wyniosła ok. 4,1 mln zł i była 8% wyższa w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec czerwca br. składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,9 tys. m kw., która była o 22% wyższa niż na koniec czerwca 2016 r.
- Pomimo wdrożonej szerzej niż w latach poprzednich skali wyprzedaży w sklepach TXM w czerwcu nie udało się uzyskać wzrostu sprzedaży. Prace w tym zakresie są kontynuowane w lipcu – powiedział Bogusz Kruszyński, p.o. Prezesa Zarządu TXM S.A.