Obroty Grupy Redan w czerwcu br. wyniosły 51 mln zł, czyli o 3% mniej niż przed rokiem. Wyniki segmentu modowego rosną kolejny miesiąc pomimo jednoczesnego spadku powierzchni sklepów Top Secret. W minionym miesiącu nadal nie udało się uzyskać zwiększenia obrotów TXM.
Grupa Redan w czerwcu 2017 r. osiągnęła 51 mln zł przychodów, czyli o 3% mniej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco po sześciu miesiącach tego roku obroty wyniosły łącznie 277 mln zł i były niższe o 2% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej Grupy Redan na koniec czerwca br. wyniosła 141,9 tys. m kw., co oznacza 12% wzrost w porównaniu do czerwca 2016 r.
W segmencie modowym sprzedaż towarów w czerwcu br. sięgnęła 21 mln zł i była o 5% wyższa względem ubiegłego roku, przy jednoczesnym zmniejszeniu powierzchni handlowej sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash o 8% względem czerwca 2016 r., która na koniec minionego miesiąca wyniosła 38,9 tys. m kw.
Dobrze dopasowana do sezonu kolekcja, odpowiednio wprowadzane do sieci typowo letnie towary oraz działania wyprzedażowe prowadzone z dużym wyczuciem przyniosły wyraźne wzrosty sprzedaży w sklepach porównywalnych Top Secret w Polsce
– powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.
Obroty całego segmentu modowego narastająco od początku roku wyniosły blisko 112 mln zł, tym samym były o 2% niższe niż po pierwszych sześciu miesiącach 2016 roku.