Przychody spółki odzieżowej CDRL w polskich sklepach wzrosły w październiku o 16%, a w kanale e-commerce aż o 131%. Właściciel marki Coccodrillo od początku roku sprzedał już w polskich sklepach towary za 100,77 mln zł.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników ostatniego miesiąca. Wzrosty to nie tylko efekt rozwoju sieci handlowej, ale też popularności naszej marki i bardzo dobrego odbioru aktualnych kolekcji – powiedział prezes Marek Dworczak.
-
Bardzo dobrze spisuje się też e-commerce. Uruchomienie nowej wersji sklepu internetowego dało nam więcej możliwości, które coraz lepiej wykorzystujemy – dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.
W samym październiku przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły 12,12 mln zł i były o 16% wyższe niż przed rokiem. Od początku roku sprzedaż wzrosła o 17% do 100,77 mln zł.
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w październiku 1,08 mln zł, co oznacza wzrost o 131% rok do roku. Od stycznia do października sprzedaż w tym kanale wyniosła 5,90 mln zł i była o 27% wyższa niż przed rokiem.
W I połowie tego roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% do 82,82 mln zł (ten wynik obejmuje też sprzedaż zagraniczną). Zysk z działalności operacyjnej wzrósł w tym okresie o 12,08% do 9,40 mln zł, a zysk netto o 3,9% do 6,31 mln zł.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października 2014 r. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo powstają w Polsce.
Tagi: