Wystawy tematyczne jako nowa forma wartościowej rozrywki, której klienci oczekują od galerii handlowych

2020-04-16 | 09:30

Galerie i centra handlowe już dawno przestały być miejscami służącymi jedynie do robienia zakupów. Klienci od tego typu obiektów, poza możliwością znalezienia odpowiedniego asortymentu czy zjedzenia smacznego posiłku, oczekują teraz znacznie więcej – atrakcji, które urozmaicą im na pozór zwykłe wyjście na zakupy.

W związku z tym zarządcy obiektów handlowych z roku na rok prześcigają się w dostarczaniu coraz to nowszych form zabawy i rozrywki, skierowanych zarówno do najmłodszych, jak i tych nieco starszych odwiedzających. Regularnie organizowane koncerty, konkursy z nagrodami, seanse filmowe, a nawet wydarzenia sportowe (śledzenie ich na telebimach lub rozgrywanie bezpośrednio na terenie galerii) – to tylko przykłady obrazu towarzyszącego praktycznie każdemu obiektowi handlowemu w naszym kraju. Jednak organizowane zbyt często i w za bardzo zbliżonej do siebie formie powodują swego rodzaju przesyt, a co za tym idzie szybsze znudzenie klientów, dla których rozrywka z „prawdziwej atrakcji” staje się jedynie kolejnym „cyklicznym wydarzeniem”.

Nowatorskie wystawy tematyczne
Sposobem na przełamanie tej monotonii i jednoczesne wprowadzenie nowej, wartościowej rozrywki, oferowanej w obiektach handlowych, są zyskujące coraz większą popularność wystawy tematyczne.

Przyjmują one postać swego rodzaju galerii prezentujących zdjęcia bądź grafiki związane z konkretnymi zagadnieniami. Nierzadko samym grafikom towarzyszą również opisy, dzięki którym odwiedzający mogą pogłębić swoją wiedzę na dany temat. Na korzyść tego rodzaju inicjatyw przemawiają sami klienci obiektów handlowych, spośród których aż 96 proc. ocenia wystawy w sposób jednoznacznie pozytywny.

Zaletami wystaw są przede wszystkim:

Bogata różnorodność
Zwracanie uwagi na istotne problemy dotykające Ziemię i żyjące na niej organizmy, nauka historii, przyrody i geografii czy po prostu inspirowanie poprzez ukazywanie niezwykłych miejsc i obiektów (często takich, które nie sposób zobaczyć na żywo). Wystawy mogą pełnić różne zadania uzależnione od tematyki prezentowanych prac: od 7 Nowych Cudów Świata, imponujących budowli, poprzez kobiety, dzięki którym zawdzięczamy obecny wygląd świata, na katastrofach dotykających planetę kończąc.

Wartościowa treść z przesłaniem
Ogromnym atutem tego typu atrakcji jest jej odróżnienie od innych, bardziej powierzchownych form. Wystawy tematyczne niosą bowiem ze sobą wartość merytoryczną, wpływającą na budowanie świadomości oraz zwiększanie poziomu wiedzy osób, które je odwiedzają. Z powodzeniem pełnią również funkcje kulturalne – podnosząc rangę miejsc, w których są prezentowane. Tworzone są również wystawy pod specjalne zamówienia, np. z okazji jakiegoś święta czy wydarzenia odbywającego się w obiekcie, zachowując przy tym wartościową treść i wzbogacając je o elementy edukacyjno-informacyjne.

Praktyczna „bezobsługowość” oraz mniejsze koszty
Zarządzanie galerią handlową bezdyskusyjnie wiąże się także z kosztami. Każdy, kto organizował w niej koncerty, konkursy, zawody lub inne, podobne wydarzenia, zdaje sobie sprawę, że nie są to tanie przedsięwzięcia, na które można sobie pozwolić każdego miesiąca. Wystawy z kolei stanowią doskonałą i dużo tańszą alternatywę. Po pierwsze, ze względu na wspomnianą już „bezobsługowość” – objawiającą się tym, że raz zorganizowana wystawa może funkcjonować nawet wiele tygodni. Po drugie, z powodu ich cen, które w porównaniu z innymi rozwiązaniami są po prostu bardzo atrakcyjne.

Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat lub zaplanować wystawę w swoim obiekcie?
Agencja Lupo Verde jest w tym obszarze prekursorem na rynku polskim. Specjalizuje się w organizowaniu tematycznych wystaw, tworzonych z myślą o edukacji i inspirowaniu podziwiających je gości.

Wystawy agencji prezentowane są w innowacyjnej, a zarazem trwałej formie – wykorzystującej nowoczesny druk na płótnie. Z kolei niekonwencjonalny system wystawienniczy pozwala realizować przedsięwzięcia doskonale dopasowane do charakteru, jak i kształtu oraz możliwości nawet najbardziej wymagającego obiektu handlowego.

Jakub Gadżała
tel. 601 721 310
biuro@lupoverde.com
www.lupoverde.com/strefa-wystaw

Tagi: Lupo Verde
Oceń artykuł:

Źródło: Lupo Verde

Wystawy tematyczne jako nowa forma wartościowej rozrywki, której klienci oczekują od galerii handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.