Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia

2024-07-15 | 21:56

Kilka miesięcy temu Kaufland poinformował o planowanym wejściu swojej platformy marketplace do Polski. Dziś znany jest już termin premiery tego rozwiązania – ruszy 7 sierpnia pod domeną Kaufland.pl. Na klientów czeka ponad 2000 zarejestrowanych sprzedawców. Już od pierwszego dnia funkcjonowania platformy polscy konsumenci zyskają dostęp do milionów produktów w ponad 6400 kategoriach.

Kaufland, skupiony dotąd na działalności stacjonarnej, postanowił rozszerzyć pole swojej aktywności, uruchamiając nowoczesną platformę typu marketplace. Kupujący będą mogli tu znaleźć bogaty asortyment oferowany przez zewnętrznych sprzedawców detalicznych w kategoriach takich jak dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, niemowlęta i dzieci, sport i moda. 

Fundamentem działalności sieci Kaufland od zawsze był handel stacjonarny, oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jako firma otwarta na innowacje idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w przestrzeni online, a sprzedawcom z Polski zapewnimy dostęp do atrakcyjnego, polskiego i międzynarodowego kanału dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu. Jesteśmy przekonani, że rozpoznawalność i wartości naszej marki uczynią Kaufland Marketplace jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w naszym kraju mówi Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska.

Wygodne zakupy i wszystko w jednym miejscu dla klientów

Kaufland Marketplace będzie współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy we własnym imieniu zaoferują swoje produkty w serwisie online. Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci. Oprócz ceny i szczegółów oferty klienci znajdą na stronie również informacje o danym sprzedawcy. Kupujący będą mogli korzystać z wielu metod płatności takich jak BLIK, zakup na fakturę VAT oraz na raty, przelew bankowy online i zapłata kartą płatniczą. Artykuły zakupione za pośrednictwem platformy klienci otrzymają bezpośrednio od sprzedawcy. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących przedmiotu lub zamówienia wsparcie zapewni obsługa klienta Kaufland za pośrednictwem infolinii lub formularza kontaktowego.

Nowe możliwości sprzedaży i rozwój biznesu dla detalistów

Nowa platforma będzie przestrzenią e-commerce dla dużych i małych sprzedawców internetowych z kraju i zagranicy. Już dziś na polskiej platformie zarejestrowanych jest ponad 2000 sprzedawców detalicznych. Polska staje się czwartym krajem, w którym mogą oni korzystać z rozwiązania Kaufland Global Marketplace jako kanału sprzedaży. We wszystkich krajach, gdzie platforma jest obecna, swoją działalność przy pomocy tego narzędzia prowadzi już 11 000 detalistów, którzy docierają nie tylko do  milionów odwiedzających marketplace, lecz również do ponad 13 milionów użytkowników aplikacji Kaufland i 16 milionów konsumentów korzystających z Kaufland Card.

Oprócz korzyści w postaci zasięgu i wysokiej świadomości marki szczególnie atrakcyjne dla sprzedawców są również liczne usługi dodatkowe, oferowane przez Kaufland Global Marketplace, takie jak np. wielokanałowe rozwiązania marketingowe dla ofert wystawianych online, przetwarzanie płatności w lokalnej walucie oraz bezpłatne, bezpośrednie wsparcie dla sprzedawcy. Każdy sprzedawca detaliczny, który zarejestruje się na Kaufland.pl, otrzyma trzymiesięczny bezpłatny dostęp do platformy i będzie mógł przez ten okres sprzedawać swoje produkty bez prowizji. Co więcej, rozwiązania technologiczne, zaimplementowane dzięki międzynarodowym partnerstwom, upraszczają podłączenie sprzedawców detalicznych do Kaufland Global Marketplace i umożliwiają szybki start.  

Kaufland Global Marketplace jest obecny w Europie od około roku, a w Niemczech, Czechach i na Słowacji należy do grona największych platform e-commerce. Oprócz Polski Kaufland Marketplace zostanie uruchomiony również w Austrii, a start platformy w tym kraju przewidziany jest na wrzesień.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Kaufland Polska Michał Łagunionek
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.