Oficjalnie sklep internetowy rozpoczął działalność na początku listopada, wcześniej 12 października miał miejsce jego soft launch. Od tego czasu przez blisko trzy tygodnie testowano funkcjonalności, różne formy zamówień, płatności oraz odbioru.
-
E-handel jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty Lanĉerto. Jesteśmy przekonani, że poprzez obecność w sieci zagospodarujemy nową grupę klientów, a dzięki atrakcyjnej zawartości, będą oni nie tylko wracali na stronę ale także odwiedzą nasze salony stacjonarne – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lanĉerto S.A.
W sklepie Lanĉerto online klienci mogą nabyć nie tylko garnitury, czy smokingi ale także dodatki takie jak: krawaty, poszetki, szale, spinki i inne męskie akcesoria. W ofercie znalazła się najnowsza kolekcja jesień/zima 2015/16, a także dobrze znana stałym klientom kolekcja całoroczna. Jest to dokładnie ten sam asortyment, który można obecnie kupić w blisko 40 tradycyjnych salonach sprzedaży Lanĉerto w całej Polsce.
-
Garnitur jest specyficznym rodzajem odzieży, na pierwszy rzut oka niewdzięcznym z punktu widzenie sprzedaży online. Jednak dzięki intuicyjnej obsłudze, przejrzystej strukturze strony i działaniom promocyjnym skierowany precyzyjnie do grupy docelowej, można wygenerować satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe – dodaje Tomasz Ciąpała.
Sklep internetowy Lanĉerto jest w pełni responsywny i został przygotowany w wersjach zarówno na urządzenia stacjonarne, jak i mobilne. Proces sprzedaży wspierają dedykowani do projektu konsultanci, dostępni pod telefonem i na czacie. Sklep zaoferuje klientom różne scenariusze zamówień i odbioru. Oprócz bezpośredniej wysyłki m.in.: możliwość odbioru w salonach sprzedaży w całej Polsce i paczkomatach. Strona lancerto.com oferuje kilka możliwości rozliczeń ze sklepem: w formie przelewów online przy użyciu Przelewów24, płatnością za pobraniem oraz przelewu tradycyjnego.
W związku z wejściem na rynek e-commerce, Lanĉerto uruchomiło we wrześniu najnowszy magazyn logistyczny, który oprócz sklepu internetowego będzie miał za zadanie obsłużyć istniejące i nowe lokalizacje. Obiekt o powierzchni ponad 4 tys. m kw. dostępnej na dwóch poziomach składowania dysponuje przestrzenią magazynowania do 50 tys. kompletów odzieży, w tym samym momencie. Na szczególną uwagę zasługują zautomatyzowane przenośniki magazynowe, w które wyposażono budynek. Zostały one przygotowane pod kątem wdrożenia modelu dystrybucji e-commerce. Zaproponowane rozwiązania istotnie zwiększą wydajność pracy, ułatwią komunikację między poziomami składowania towarów a jednocześnie obniżą generowane koszty i czas potrzebny do realizacji zamówień.
Tagi: