Zlokalizowana w ścisłym centrum miasta Galeria Katowicka promuje ciekawe, nietypowe i ambitne inicjatywy. W sprzyjającej młodym przedsiębiorcom z regionu formule pop-up store otwarty został skupiający czołowe niezależne polskie marki showroom Furia Clothing.
Trend polegający na otwieraniu czasowych „znikających sklepów” narodził się na początku XXI w. w USA i Wielkiej Brytanii.
W odpowiedzi na duże zainteresowanie modą, designem i rozwijającą się działalnością młodych projektantów, Galeria Katowicka stworzyła przestrzeń do prezentowania pomysłów i sprzedaży unikalnych produktów w formule pop-up store (z ang. pojawiający się sklep) znany też pod nazwą pop-up shop albo flash retailing.
Furia Clothing pop-up store to drugi już projekt (po Showroomie Klakier Gallery), który pojawił się w Galerii Katowickiej.
-
Nazwa Furia Clothing wzięła się z tego, że wiele decyzji związanych z otwarciem showroomu było podjętych nagle, pod wpływem chwili. Było to np. zwolnienie się z pracy na rzecz założenia butiku i realizowania swoich marzeń o własnym sklepie z ubraniami. Furia to też stan, który bardzo często ogarnia każdą kobietę, kiedy zagląda do swojej szafy, przegląda całą jej zawartość aż w końcu stwierdza, że nie ma się w co ubrać – mówi Maja Wiśniowska, założycielka showroomu Furia Clothing.
W pop-up store w Galerii Katowickiej znaleźć można niezależne marki takie jak: Risk made in Warsaw, StaffByMaff od znanej blogerki Maffashion, ubrania od Lana Nguyen z kultowym napisem „Stressed Depressed But Well Dressed", Mozcau, Loff, My Manifesto, Polanka, męskie muchy i koszule od Marthu i wiele innych.
Furia Clothing dedykuje swoją ofertę osobom pewnym siebie, które zwracają uwagę na dobry, krój i przede wszystkim materiał. W butiku dominują najwyższej jakości bawełny, wszystkie ubrania szyte są w polskich szwalniach lub własnych pracowniach projektantów.
-
W „Furię może wpaść" każdy bez względu na wiek. Oferujemy różnorodność jak i pojedyncze modele, które kuszą swoją oryginalnością. Ubrania z naszego butiku świetnie też komponują się z estetyką Galerii Katowickiej – dodaje Maja Wiśniowska.
Wystrój showroomu Furia Clothing jest minimalistyczny, uwagę skupiać mają przede wszystkim ubrania. Z inspiracji geometrycznymi formami obecnymi w Galerii Katowickiej powstał projekt wieszaków spójnych z ogólną koncepcją wystroju galerii.
Furia Clothing znajduje się na poziomie + 2. Wejście do showroomu wskazuje specjalnie zaprojektowany neon wyprodukowany w Irsie, renomowanej katowickiej firmie tworzącej ekskluzywne formy reklamy, z których niegdyś słynęły Katowice.
Tagi: