Ze względu na znaczący rozwój branży retail i inwestycje realizowane
obecnie w Ameryce Łacińskiej, pojawiło się wiele próśb ze strony
społeczności World Retail Congress, aby przeanalizować pojawiające się
trendy, wyzwania i możliwości wzrostu, które oferuje branża retail w tym
regionie.
Wśród ponad 30 prelegentów znajdą się prezesi, przewodniczący i
dyrektorzy zarządzający ze wszystkich dziedzin sektora retail,
reprezentujący największe międzynarodowe i regionalne marki, którzy
podzielą się swoją ekspercką wiedzą i zapewnią pogłębioną analizę
regionalnego rynku w kontekście globalnym. Wśród prelegentów znajdą się:
• Carla Assumpҫão, Managing Director, Swarovski Brazil
• Andrea Bisker, General Manager Latin America, WGSN
• João Carlos Brega, President for Latin America and Executive Vice-President, Whirlpool Corporation
• Paulo Correa, Vice-President Sales, C&A Brazil
• Henk de Jong, CEO Latin America, Philips
• Terry Duddy, Former Group CEO, Home Retail Group
• Luz Eugenia Gallo, Vice President, Grupo Crystal
• Walter Faria, CEO, Martins
• Artur Grynbaum, President, Grupo Boticário
Podczas dwóch dni kongresu, w agendzie znajdzie się odpowiednia ilość
czasu do zapoznania się z najważniejszą tematyką oddziaływującą na
branżę retail, w tym z zagadnieniami takimi jak:
- Rozwijający się świat biznesu w Ameryce Łacińskiej – dostarczenie
eksperckiej wiedzy od międzynarodowych podmiotów na rynek Ameryki
Łacińskiej
- Prowadzenie do wzrostu w branży retail – panel ekspercki poświęcony
możliwościom, jakie stwarza zmieniające się społeczeństwo Ameryki
Łacińskiej branży retail
- Powiązanie rozwijającego się rynku z doświadczonymi i wymagającymi konsumentami
- Rola i wpływ Ameryki Łacińskiej na globalną ekonomię i światowy ekosystem branży retail
- Hybrydowy retail model – jak zapewnić spójne i bezproblemowe doświadczenia zakupowe klientom
Oprócz tego kongres zaoferuje także kilka godzin poświęconych na
dedykowane możliwości współpracy, podczas których uczestnicy będą mogli
zaaranżować bezpośrednie spotkania i zbudować długotrwałe biznesowe
relacje z elitą branży retail w Ameryce Łacińskiej.
Według José Gómeza, wiceprezesa Mango: -
Inauguracyjny kongres w Ameryce
Południowej jest istotnym momentem w kalendarzu każdego przedstawiciela
branży retail. Skupiając w jednym miejscu tak międzynarodowych jak i
regionalnych graczy z całej Ameryki Łacińskiej jest dla nas ważny jako
miejsce w którym można się nauczyć nowych rzeczy, zaangażować we
współpracę i nawiązać biznesowe kontakty.
Retail Congress Latin America
12-13 Listopada 2014
WTC Sheraton, São Paulo, Brazylia
Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest Magazyn
Galerie Handlowe.