World Retail Congress ogłasza finalistów nominowanych do nagród w 2014 roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-07-16 | 13:00
World Retail Congress ogłosił listę przedstawicieli branży retail, którzy zakwalifikowali się do ścisłego grona finalistów nominowanych do tegorocznych nagród przyznawanych w ramach wydarzenia.
Teraz, w już ósmym roku ich przyznawania, World Retail Awards postrzegane są jako prezentacja doskonałych wzorów na rynku detalicznym. Nagrody przyciągają uczestników z setek firm związanych z branżą retail z ponad 50 państw z całego świata, co pozwala wielu tak międzynarodowym jak i regionalnym detalistom wykazać się swoją ekspercką wiedzą i innowacyjnym podejściem w szerokim zakresie różnych dziedzin branży retail. Zespół sędziów składający się z branżowych ekspertów wybrał już przedstawicieli branży retail, którzy ich zdaniem są najbardziej wyjątkowi i w pełni zasługują na miejsce w finale.
Zakwalifikowani finaliści zostali wybrani w oparciu o bardzo wysokie standardy. Końcowe pozycje zostaną ustalone 28 września br., dzień przed rozpoczęciem tegorocznej edycji kongresu, kiedy jury, składające się z 16 wysokich rangą przedstawicieli branży retail, zbierze się w Paryżu, aby wyłonić zwycięzców. Wszyscy zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas ceremonii wręczenia nagród i uroczystego obiadu, który będzie miał miejsce w Salle Wagram w Paryżu, we wtorek 30 września. Lista obejmuje po raz pierwszy przedstawicieli branży retail z Albanii i Singapuru.
W tegorocznym gronie jury znaleźli się m.in.: Bernie Brookes, CEO, Myer Ltd; Andrew Jennings, Non-Executive Director, Ted Baker; Paul Charron, Chairman, Campbell Soup Company; Bijou Kurien, Strategic Advisor, L Captial (Asia); Rick Darling, Executive Director, Government & Public Affairs, Li & Fung US; Richard Simonin, Executive Chairman, Limoni Group oraz liczne inne osoby zajmujące wysokie stanowiska w branży retail.
- Po raz kolejny jesteśmy zdumieni kalibrem i liczbą zgłoszonych do nagród. Wszystkie kategorie przyciągnęły zgłoszenia detalistów o wyjątkowo wysokim poziomie w skali całego świata - powiedział Ian McGarrigle, Chairman World Retail Congress. - A w kontekście dziedzictwa w zakresie globalnego zasięgu World Retail Congress i tych nagród, jestem szczególnie szczęśliwy, że widzę jeszcze większą liczbę pozycji z wielu różnych rynków wschodzących, obejmującą detalistów z takich krajów jak Nigeria, Albania, Indie, Chiny i Turcja. Finaliści są fantastycznymi przedstawicielami międzynarodowej branży retail i jako detaliści kontynuują proces dostosowywania i wykorzystywania innowacji w coraz bardziej wymagającym otoczeniu. Dziękujemy wszystkim za zgłoszenia i czekamy na ostateczną decyzję jury 30 września.
Lista finalistów World Retail Awards 2014

CSR - inicjatywa roku:
Gome "Change tomorrow in seven days”
JUMIA "1 Child 1 Book”
Kingfisher "Net Positive - Going beyond minimising negative impact to have a positive one”
Lotte Shopping "Good Money for keeping the earth, ′Ecomoney Project′”
Megatek "The Professional Olympic Skills of Albania”
Migros "Generation M - further development”
Woolworths SA "The Good Business Journey”
Customer Experince roku (sponsorowane przez JDA):
Appliances Online
Carrefour Villeneuve la Garenne Store
Harris+Hoole
Harvey Nichols Harveynichols.com
Lidl Dill Restaurant
Macrocenter "The Land of More"
Sonae Continente App
Detalista roku na rynkach wschodzących:
Azizia Panda, United Saudi Arabia
BİM, Turkey
BreadTalk, China
Karaca, Turkey
Kazar Footwear, Poland
Max Fashions, United Arab Emirates
O Boticário, Brazil
Wielokanałowy detalista roku (sponsorowane przez TCC):
The Entertainer
Godrej Interio
Gome
John Lewis
Mudo
TeknoSA
Tesco
"Czysta gra", sprzedawca on-line roku:
AppliancesOnline.com.au
vente-privee.com
catchoftheday.com.au
Dafiti
navabi
AO.com
Made.com
Kampania reklamowa w branży retail:
Canadian Tire Corporation "We All Play For Canada” (North Strategic)
FairPrice Finest "Finest Festival Campaign 2013” (HavasWorldwide)
John Lewis "The Bear & the Hare” (Adam & Eve)
Magasin "The one - but not the only one”
Marks & Spencer "Leading Ladies” (RKCR / Y&R)
Sainsbury′s "Christmas in a Day” (AMVBBDO)
Sport Chek "#WhatItTakes” (Sid Lee)
Design sklepu roku (sklepy o powierzchni mniejszej niż 1200 m kw.):
Argos, Old Street, London (Dalziel & Pow)
The Arvind Store, Ahmedebad (Fitch)
Clearly Store, Sydney (The General Store)
Duke Street Emporium, Jigsaw Group, London (Dalziel and Pow)
Mudo Marina, Bodrum
Verizon Destination Store, Mall of America, (AKQA)
Design sklepu (sklepy o powierzchni powyżej 1200 m kw.):
Breuninger Ko-Bogen, Düsseldorf (HMKM)
Galeries Lafayette Beijing (HMKM)
The Galleria Department Store, Seoul (Burdifilek)
Garhammer Fashion House, Waldkirchen (Blocher Blocher Partners)
New Look Retailers, Beijing Glory Mall
Winning Appliances Flagship Redfern Showroom, Sydney
Najlepszy nowy koncept w branży retail:
Alexander Dr Fleming
Eataly Smeraldo
Level Shoe District Metro "Casa dell’Horeca”
Move
navabi
Verizon Destination Store
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. Magazyn Galerie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

World Retail Congress ogłasza finalistów nominowanych do nagród w 2014 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.