Inauguracyjny World Retail Congress China, opracowywany we współpracy z China Chain Store & Franchise Association (CCFA) to największa premiera, wydarzenie dotyczące branży retail w Chinach. Realizując uznane wartości serii wydarzeń World Retail Congress, spotkanie zaprezentuje przewodnie idee dla branży, znaczenie strategicznych elementów i dużą sieć kontaktów, w kontekście Chin.
Wydarzenie opracowane zostało w bliskiej współpracy zarówno z krajowymi jak i międzynarodowymi przedstawicielami branży, a w ramach agendy planowane jest dogłębne zbadanie najistotniejszych tendencji i możliwości biznesowych, w tym przedstawienie unikalnych studiów przypadku i podzielenie się najlepszymi praktykami na świecie.
Wśród członków Rady Doradczej znajdują się:
• Colin Currie, President/Managing Director, Greater China, ADIDAS Group
• Jeroen de Groot, President, China, Metro Group
• Christine Xu, VP&CMO, McDonald′s
• Wensheng Zhang, Chairman, Yinzuo Group
• David Sancho, CEO China, MANGO
• Weilong Li, Managing Director, Happy Family
Stworzony specjalnie tak dla krajowych jak i międzynarodowych przedstawicieli branży retail działających w Chinach, jak i dla tych szukających ostatecznych wskazówek na temat tego, jak na chińskim rynku postępować, kongres zapewni ekskluzywne spojrzenie i konkretne rozwiązania dla powodzenia biznesu.
Współpracując z lokalnymi partnerami, mediami, stowarzyszeniami i radą doradczą kongresu, inauguracyjny China Congress zrzesza prelegentów ponad 30 ikon biznesu. Wspólnie stanowią oni najbardziej innowacyjne i postępowe firmy w Chinach i na świecie.
Wśród prelegentów w 2014 roku znajdą się:
• Yuki Habu, CEO China & VP Group, AEON
• Hannelore Grams, Head of Digital Communication, Nestle
• Vincent Hsieh, Executive Director, Feiniu.com (RT-Mart)
• John Gearing, VP, VF Corporation
• Shi Tao, VP at JD.com / GM at Business Development, JD.com
• Wang Junzhou, President, GOME
• Xiaodong Chen, CEO / President, Intime Retail
• Tomaz Hladnik, Greater China Area Manager, Subway
Skupiając ponad 250 prezesów i dyrektorów z branży, kluczowe media i szefów rządów, Kongres jest miejscem spotkania dla przedstawicieli chińskiego przemysłu na najwyższym poziomie. Wspólnie będą oni kształtować przyszłość branży i ustalać program dla najistotniejszych globalnych problemów.
World Retail Congress China 2014
2-3 lipca 2014
Szanghaj, Chiny
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in.
Magazyn Galerie Handlowe.