Zakupy w Parku Handlowym Family Point mieszkańcy Głogowa będą mogli zrobić z początkiem przyszłego roku. Nowoczesny obiekt o powierzchni najmu 4,6 tys. mkw. powstaje w południowej części miasta, przy ulicy Księcia Poniatowskiego w Ruszowicach. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Głogów znajduje się Media Markt oraz Castorama, które tworzą obecnie największą aglomerację handlową w mieście. Swoją działalność w nowym Parku Handlowym rozpoczną najemcy z branży elektronicznej, drogeryjnej, odzieżowej, obuwniczej i sportowej. Wśród najemców znajdą się sklepy takich marek jak Rossmann, Martessport czy Ketlon Centrum Chińskie.
Koncepcja Family Point jest ukierunkowana na wygodne zakupy. Klienci będą mogli wejść do każdego lokalu handlowego bezpośrednio z parkingu na 175 miejsc postojowych. Parki handlowe Family Point oferują klientom połączenie nowoczesnej architektury z przyjazną rodzinną atmosferą, a najemcom umożliwiają najem większych powierzchni na korzystnych warunkach.
-
Przygotowując projekt w 70-tysięcznym Głogowie analizowaliśmy miasto pod względem liczby mieszkańców i ich siły nabywczej. Miasto jest dla nas bardzo interesujące, m.in., ze względu na wyższy niż średnia krajowa poziom dochodów na mieszkańca. Jesteśmy również przekonani, że najemcy parku Family Point będą wartością dodaną dla istniejącej aglomeracji handlowej - wyjaśnia Rainer Garger, Partner Zarządzający inwestora. -
Atutem Family Point w Głogowie będą marki sklepów, dokładamy starań, aby zapewnić ciekawy i zrównoważony dobór najemców, z ofertą dla całej rodziny w korzystnych cenach. Nasza firma komercjalizuje wszystkie projekty we własnym zakresie i w ścisłej współpracy z najemcami, głównie polskimi i międzynarodowymi sieciami handlowymi, starając się wyjść naprzeciw ich strategii ekspansji w Polsce – podkreśla Rainer Garger.
Projekt architektoniczny przygotowała pracownia Ozone Studio Architektoniczne z Wrocławia. Generalnym wykonawcą inwestycji wartej około 20 milionów złotych jest firma Skanska, która w najbliższych dniach rozpoczyna prace budowlane. Inwestorem projektu Family Point jest deweloperska firma Tradeland z siedzibą w Wiedniu i Warszawie, założoną przez czterech austriackich profesjonalistów z branży nieruchomości. Tradeland wraz z Revcap Ltd., inwestorem instytucjonalnym z Wielkiej Brytanii, który finansuje projekty Family Point, zamierza w ciągu najbliższych kilku lat wybudować około 30 obiektów handlowych pod tym szyldem.
Powierzchnia najmu większości Parków Handlowych Family Point będzie oscylowała pomiędzy 5-12 tys. mkw. Lokalizacja kilku kolejnych projektów jest już zatwierdzona i firma zaczyna je komercjalizować. Pierwszy obiekt pod szyldem Family Point z sukcesem został otwarty we Wrocławiu w marcu 2009 roku, przy ul. Krakowskiej 51/69. Najemcami tego obiektu są m.in. Praktiker, Piotr i Paweł, Rossmann, Media Expert, Boti, Pepco.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: