Carpisa, sieć sklepów oferująca torebki, akcesoria oraz bagaż, otwiera swoje pierwsze butiki w Polsce. Firmowe butiki pojawią się w Bonarka City Center w Krakowie i CH Atrium Targówek w Warszawie.
Carpisa powstała w 2001 roku. W swojej ofercie, oprócz torebek, posiada również walizki, teczki, portfele oraz inne akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Wszystkie produkty są wytwarzane we Włoszech, a asortyment w salonach co tydzień jest wzbogacany o nowe pozycje.
Na koniec 2011 r. Carpisa posiadała 490 salonów, w tym 435 we Włoszech. Łączna powierzchnia wszystkich lokali wynosiła ponad 44 tys. mkw. W nowym salonie w Krakowie firma zajmie 65 mkw. powierzchni handlowej, która zostanie uruchomiona w lipcu, a w Warszawie 117 mkw., otwarcie nastąpiło 16 czerwca.
-
Wejście firmy Carpisa do Polski to efekt globalnej strategii firmy. Firma posiada 69 sklepów poza terenem Włoch. W ciągu najbliższych dwóch lat planuje otwarcie kolejnych 100. Polska to jeden z ważniejszych celów ekspansji – mówi Szymon Łukasik, Associate, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Bonarka City Center
Zobacz sklepy w Bonarka City Center
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Atrium Targówek
Zobacz sklepy w CH Atrium Targówek
Tagi: