Firma Jawro, będąca właścicielem 18 salonów optycznych, w tym 14 funkcjonujących pod pod szyldem Loox Galeria Optyki i 4 pod nazwą SunLoox, planuje rozwinąć sieć sprzedaży obu formatów. Obecnie funkcjonuje 9 salonów własnych i 9 franczyzowych.
Aktualnie strategia rozwoju firmy Jawro zakłada działalność wyłącznie w centrach handlowych. W przyszłości jednak nie wyklucza także otwarć przy prestiżowych ulicach handlowych.
-
Planujemy w najbliższych latach posiadać 50-60 salonów obu formatów. Rozważamy każdą ofertę otrzymaną od centrów handlowych, więc liczba ta może ulec zmianie i powiększyć się na przykład o kilka salonów – informuje Robert Ukraiński, general menager w firmie Jawro. -
Dla konceptu SunLoox wybieramy lokale mierzące 200-300 m kw. Wyjątkiem jest CH Galaxy, gdzie salon SunLoox mierzy niecałe 140 m kw., ale przekonała nas dobra lokalizacja sklepu – argumentuje Robert Ukraiński.
Kolejnych otwarć salonów SunLoox można spodziewać się w najbliższym czasie głównie w Warszawie, która aktualnie stanowi priorytetową lokalizację dla firmy Jawro.
-
Na tę chwilę koncentrujemy się głównie na stolicy, ponieważ chcemy umocnić swoją pozycję na tamtejszym rynku. Poza dwoma istniejącymi salonami w CH Targówek i CH Blue City , planujemy w Warszawie posiadać jeszcze 5-6 nowych salonów. Rozważamy otwarcia zarówno w nowych obiektach, jak i tych najbardziej prestiżowych, już działających. Będziemy też otwierać nowe lokalizacje w innych dużych miastach - zapowiada general menager w firmie Jawro.
Tagi: