Marka WITTCHEN została partnerem kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies. "Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę" to hasło tegorocznych działań w ramach kampanii. 20 lat, 70 krajów, 53 miliony dolarów na wspieranie globalnych badań i edukacji usług medycznych – słynna różowa wstążeczka coraz śmielej zdobywa świat.
Również polski odział The Estēe Lauder Companies, jak co roku, włącza się do udziału w kampanii. Dzięki wsparciu partnerów i poczuciu, że zainicjowana przez Evelyn Lauder misja szerzenia świadomości o raku piersi powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi cały czas rośnie i ma coraz większy zasięg.
Do grona partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż, które poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji uczestniczą w kampanii. W tym roku do grona cieszących się uznaniem i kultowych już marek, takich jak Bobbi Brown, Donna Karan Cosmetics, La Mer, Smashbox oczy Tom Ford Beauty dołączyła polska marka WITTCHEN, która także przeznaczy na ten cel procent od zysku ze sprzedaży wybranych modeli.
Tagi: