Włoska podróż marki Intimissimi trwa dalej, tym razem z historią "Pewnego razu w Rzymie.” To opowieść, którą rozpoczęła ambasadorka Intimissimi, Tanya Mityushina w Toskanii. Od 18 czerwca, Intimissimi będzie zarówno promotorem jak i internetowym ambasadorem inicjatywy „Italian Journey”, przedstawiającej wyobrażenia o włoskim śnie zamieszczane w kanałach społecznościowych: Twitter, Pinterest i Instagram.
Na potrzeby tej inicjatywy stworzono znacznik #italianjourney, będący słowem kluczowym, odzwierciedlającym całą ideę jednym zwrotem, który można wykorzystywać w rozmowach na różnych kanałach społecznościowych. Tym samym każdy z uczestników poprzez instagram, twitter i pinterest może komunikować w specjalnej zakładce na stronie Intimissimi swoje wyobrażenia i skojarzenia związane z „Italian Journey”. Wszystkie zdjęcia z instagramu, pinterestu czy komentarze na twitterze zakończone znacznikiem #italianjourney pojawią się na stronie Intimissimi i będą tworzyć wyjątkowy kolaż.
Ten znacznik ma być inspiracją do wytworzenia się prawdziwego "ruchu” ludzi i treści na różnych kanałach społecznościowych - instagram, pinterest i twitter – aby przemienić ideę „włoskości” w zdjęcia, pomysły i moodboardy.
Wszystkie treści będą zamieszczane na stronie internetowej Intimissimi do grudnia 2012.
Zobacz sklepy Intimissimi w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Intimissimi
Tagi: