Czytamy wszędzie, w domu, w autobusie czy w kawiarni. A dobra książka idealnie łączy się z wyśmienitą kawą. Starbucks przygotował niezwykłą ofertę dla uczestników programu My Starbucks Rewards. Od 23 lipca każdy, kto posiada zarejestrowaną kartę Starbucks® będzie mógł mieć dostęp do fragmentów wybranych najgorętszych bestsellerów tego lata w Wirtualnej Czytelni, czyli internetowej bibliotece dla wszystkich miłośników ciekawych pozycji książkowych.
Wirtualna Czytelnia jest innowacyjnym projektem sieci znanych na całym świecie kawiarni Starbucks. To strona internetowa działająca jak czytnik e-booków, na której co miesiąc pojawiać się będzie pięć książkowych nowości. Korzystanie z niej jest niezwykle proste. Wystarczy połączyć się z bezpłatną, dostępną we wszystkich lokalach Starbucks w Polsce siecią Wi-Fi i zalogować się przy użyciu danych Starbucks Card.
Do końca sierpnia w ofercie są: francuski fenomen wydawniczy, powieść Agnes Martin-Lugand „Szczęśliwi ludzie piją kawę i czytają książki”, mrożący krew w żyłach skandynawski kryminał „Dom na końcu świata” Ake Edwardsona oraz bestseller Agaty Passent „Kto to pani zrobił?”. Emocje rozbudzi również „Miłość rano, miłość wieczorem” Marii Nurowskiej, a w świat fantastyki przeniesie czytelnika „Złodziejska magia” Trudi Canavan. Wystarczy klinkąć wybrany tytuł. Nie ma ograniczeń w wyborze książki. Można czytać taką pozycję, na którą akurat ma się akurat ochotę. Dostęp uzyskuje się do 20-30 stron lub 1-3 rozdziałów.
Nie trzeba mieć wyspecjalizowanych czytników internetowych książek, by cieszyć się zawartością Wirtualnej Czytelni. Strona internetowa dynamicznie dostosowuje się do rodzaju urządzenia, z którego korzystamy. Oznacza to, że Wirtualna Czytelnia doskonale działa nie tylko na laptopie, ale także na tablecie czy smartfonie. Po wybraniu danego tytułu, e-book zostaje załadowany w formie pliku epub/mobi. Klikając w pole dokumentu uruchamia się menu, które pozwala dostosować plik do osobistych preferencji. Wirtualna Czytelnia oferuje wiele przydatnych funkcji. Można modyfikować wielkość liter i interlinii, wybrać rodzaj czcionki i styl tekstu. Ciekawą opcją jest zmiana szerokości strony oraz włączenie trybu dziennego lub nocnego. Dokonując zmian poszczególnych parametrów od razu widoczny jest pogląd, a gdy chcąc je anulować, wystarczy kliknąć przycisk „reset”.
Wirtualna Czytelnia to nowatorski pomysł i pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku. Oferta internetowego czytnika e-booków to połączenie wyjątkowej treści oraz nowoczesnych rozwiązań. Tym samym marka Starbucks® chce budować relacje z klientami i dostarczać im niespotykanych dodatkowych wrażeń z wizyty w kawiarniach.
Tagi: